Motors op TV

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.824
524
Morgen bij Explosief op SBS6 20:00
Een onderwerp met een motorrijder die in Spanje op zijn bekkie gaat.

Vrijdag avond RTL 4 23:00
\'n gevaar op de weg, gaat alleen over motors.

vrijdagavond Ned 1 21:00 Blik op de weg met een motorspecial

en opvrijdag RTL5 21:30 Formule 1 jaaroverzicht.

En ik ben er niet, maar ga wel karten, GP. hihihi
 
Bij \"Gevaar op de weg\" worden zeker weer enkele motorrijders in het diskrediet gebracht, waardoor de doorsnee naïeve buiskijker weer gaat generaliseren dat alle motorrijders een gevaar op de weg vormen. :(

Maar ben toch benieuwd wat er te tonen valt, eens zien of het wel zo spectaculair is :)
 
Bij \"Gevaar op de weg\" worden zeker weer enkele motorrijders in het diskrediet gebracht, waardoor de doorsnee naïeve buiskijker weer gaat generaliseren dat alle motorrijders een gevaar op de weg vormen. :(

Maar ben toch benieuwd wat er te tonen valt, eens zien of het wel zo spectaculair is :)

:^
 
Bij \"Gevaar op de weg\" worden zeker weer enkele motorrijders in het diskrediet gebracht, waardoor de doorsnee naïeve buiskijker weer gaat generaliseren dat alle motorrijders een gevaar op de weg vormen. :(

Ik denk dat hier op het forum al genoeg halve zolen rondrijden die de motorrijder in diskrediet brengen. Rij zelf ook niet altijd even netjes: rechts inhalen en welke doorgetrokken streep? Probeer wel zo te rijden dat anderen niet door mij in gevaar worden gebracht.
 
Als die van \"Blik op de weg\" je nu tegenhouden gebruik je toch gewoon de woorden van die kerel van 3VO : \"Ik voelde me bedreigd door jullie ;( \"
 
Als die van \"Blik op de weg\" je nu tegenhouden gebruik je toch gewoon de woorden van die kerel van 3VO : \"Ik voelde me bedreigd door jullie ;( \"

Of iets van: \"Nog knap dat jullie me konden bijhouden met die roestig Volvo...!\" ;)

Of is dat vragen om een bekeuring? :+
 
vrijdagavond Ned 1 21:00 Blik op de weg met een motorspecial

Heb het net gezien, nog ff zeiken over Corne klein: hij zei: ik heb geroepen dat ik nooit een ducati zou gaan rijden maar hij vond de nieuwe modellen 748 en 996 en vooral de superbike replica wel zooo mooi.

Dat model is er al hartstikke lang! 916 zag er bijna hetzelfde uit en was er ook wel voordat hij z\'n R1 had (neem ik aan).

Niet dat ik \'m ongelijk geef hoor, maar ik vind als je roept dat je nooit ducati gaat rijden toen de 916 er was (Weet ik niet zeker of dat zo is hoor maar de 916 is wel ouder dan die R1 van hem! dus dat type duc was er al wel) en dan wel een 996 wel.

Ach hij heeft wel smaak en geld (en nu een Ducati toch?)

Maar het hoofdstuk Corne klein was gesloten dus ik houd er maar mee op
(komt ie trouwens nog op de circuit dag, zal wel lagge zijn als ie iedereen eruitzal rijden, en ik zal m\'n bek maar houden want ik kom de bocht toch niet om met m\'n CB250)


Moraal van het verhaal: IK WIL OOK VEEL GELD HEBBEN!
 
Wel grappige aflevering, waar niet echt de motorrijder voor lul werd gezet ofzo.

Die vent met het (toekomstige) museum had wel ERG veel spul staan zeg... Geez
 
Wel grappige aflevering, waar niet echt de motorrijder voor lul werd gezet ofzo.

Die vent met het (toekomstige) museum had wel ERG veel spul staan zeg... Geez

Tja, 60 motoren ofzo ;) Wel geinig, nog een mooie ouwe 750cc 2 takt :) En op de achtergrond zag ik ook nog een oude Honda CR :) zou meneer toevallig crossen? :)
 
Blik op de weg: tsss gewoon hetzelfde als vorig jaar.

Gevaar op de weg: Waar gaat dit over dacht dat het over llomp rijgedrag ging. Vond de aflevering wel minder niks spectakulairs
 
wat is nederland ook een k#$ land... als je duitser bent en je rijdt met 200 over de snelweg krijg je een boete van 1400,= ... als je nederlander bent en je rijdt met 170 over de snelweg ben je je motor en je rijbewijs kwijt..

hmmm discriminatie (\'k hoop dat het goed geschreven is)?!?
 
wat is nederland ook een k#$ land... als je duitser bent en je rijdt met 200 over de snelweg krijg je een boete van 1400,= ... als je nederlander bent en je rijdt met 170 over de snelweg ben je je motor en je rijbewijs kwijt..

hmmm discriminatie (\'k hoop dat het goed geschreven is)?!?

Vind ik ook!

Maar die nederlander krijgt ook nog een flinke boete erbij + rijbewijs kwijt, best lullig maar hoe zit dat als je als nederlander in Duitsland of Belgie een flinke overtreding maakt?

Of niet genoeg geld op de rekening hebt om de boete te betalen; motor achterlaten neem ik aan?
 
volgens mij wel .. ben een keer in frankrijk met m\'n blik aangehouden omdat ik een radardetector in de auto had (mocht niet, wist ik veel :9 ) moest 1500 gulden boete betalen en detector inleveren.. ter plaatse kontant betalen en anders iets met dezelfde (of meer) waarde achter laten en binnen één dag betalen.

kon het gelukkig daar ter plaatse uit de muur trekken en betalen :(
 
Vind ik ook!

Maar die nederlander krijgt ook nog een flinke boete erbij + rijbewijs kwijt, best lullig maar hoe zit dat als je als nederlander in Duitsland of Belgie een flinke overtreding maakt?

Of niet genoeg geld op de rekening hebt om de boete te betalen; motor achterlaten neem ik aan?


DEzelfde boete krijgen wij maar ook nog een srijbewijs kwijt. De motor word inbeslag genomen maar krjg je weer terug als je de boete betaald hebt die door de rechter is bepaald.
Tenzij je VEEEEEEEL te hard hebt gereden dan ben je je motor kwijt je rijbewijs kwijt en een boete.
Dat laatste heb ik een keer gehoord van een klent een maatje van hem HAD een hayabusa en reed 280 waar je 100 mocht }) en werd gepakt hoe geen idee maar is dus ook zijn motor kwijt ;(
 
volgens mij heb ik een hoop gemist op TV......
( ben licht computerverslaafd )
 
volgens mij heb ik een hoop gemist op TV......
( ben licht computerverslaafd )

Gevaar op de weg gemist? boeie, was niet echt interessant ofzo.

Blik op de weg was herhaling van vorig jaar (begin volgend jaar komt weer nieuwe serie en volgende week is ook nog iets over motoren), als je die niet gezien hebt heb je wel wat gemist, ik vond het iig wel een leuke aflevering.

Dat van Explosief van gisteren heb ik (ook) gemist.
 
Terug
Bovenaan Onderaan