motors tv etalage kanaal casema

Megaladon

MF veteraan
13 jan 2003
2.838
0
zh
Momenteel is er via het etalage kanaal van casema de zender motors tv te ontvangen. Uit ervaring weet ik dat deze zender ongeveer 1 a 2 maanden te bekijken is. dus mensen zoek hem even op het is best de moeite waard.

Het 24-uurs televisieprogramma over auto’s en motoren. Het programma omvat shows, informatie, documentaires en veel motor- en autosport. Met verslaggeving van internationale auto- en motorevenementen en speciale shows over auto’s en motoren van vroeger en van nu.
 
wij konden dat vroege op het werk ook kijken, ze zitten nu helaas achter een decoder. Beetje jammer wel.
 
ik ontvang het ook en het bevalt me prima..beetje wsb en ama superbike kijken..nog nooit gezien namelijk :p Ze hebben zelfs een programma waar ze van die tupperware tuningsmeetings voor auto's langsgaan..

www.motorstv.com
 
stelt niet zoveel voor. Ik vind AB moteurs beter maar dat hebben ze drvan af geknikkerd :(
 
ik heb hem via de schotel, maar ik vind hem tegen vallen, te veel autosport. jammer


so what, er zit een motor in, dus het is leuk :)
Ik vond de ama superbike altijd wel gaaf om te kijken, flink spectakel, en de powerboats, en de australische v8 races, docu`s, van mij mag casema al die duitse rukzenders meteen inruilen voor motors tv
 
casema en essent hebben de boel omgedraaid.. casema heeft nu MOTORS-TV en essent heeft nu CartoonNetwork... jammer...
 
ik heb hem via de schotel, maar ik vind hem tegen vallen, te veel autosport. jammer

de meeste is motoGP en superbike.... en dat seizoen is nu ongeveer afgelopen... lijkt me niet meer dan reeel dat er nu meer autosport komt.
 
Jah Oma, got the picture...

voor degenen die nog geinteresseerd zijn in MotorsTV,
zender met veel auto/motor-sport...

mms://clusterstream.telenet-ops.be/tvstream4

open deze url in je windows media player ofzo.

Meeste is wel auto-sport maar heb ook al leuke testen gezien enzo.

GreetZ
Dawg
 
Jah Oma, got the picture...

voor degenen die nog geinteresseerd zijn in MotorsTV,
zender met veel auto/motor-sport...

mms://clusterstream.telenet-ops.be/tvstream4

open deze url in je windows media player ofzo.

Meeste is wel auto-sport maar heb ook al leuke testen gezien enzo.

GreetZ
Dawg

werkt niet bij mij?
 
werkt niet bij mij?
niet? nu is Mika Hakinnen erop, gewonnen op Spa met DTM
Is een Pandora server (van Telenet, provider in BE)
Miss niet mogelijk als je niet bij Telenet aangesloten bent, mr lijkt me sterk.
deze stream heb ik gewoon in media player 10 geopend, en doet het.
mms://clusterstream.telenet-ops.be/tvstream4
 
Terug
Bovenaan Onderaan