Motors TV Franstalig?

edraket

MF veteraan
12 dec 2001
10.143
0
wijk bij duurstede
Sinds een paar weken heb ik franstalig commentaar als ik naar Motors TV zit te kijken. Nu weet ik niet of alle programma's in 't frans worden uitgezonden, maar die programma's die ik wilde kijken i.i.g. wel. Weet iemand of die Fransozen hun signaal tegenwoordig in 't frans uitzenden, of waren dit gewoon toevalstreffers?

Bij Casema wist men i.i.g. niets, daar heb ik al geinformeerd (en ongeveer een half uur in de wacht gestaan.)
 
Hebben we er hier ook opzitten (digitaal) maar alle commentaar is idd in het frans. Sommige kanalen kan je een andere taal kiezen (bv bij eurosport) maar bij motors tv alleen frans.
(snel een boekje wat en hoe frans aanschaffen dan maar ;) )
 
Hebben we er hier ook opzitten (digitaal) maar alle commentaar is idd in het frans. Sommige kanalen kan je een andere taal kiezen (bv bij eurosport) maar bij motors tv alleen frans.
(snel een boekje wat en hoe frans aanschaffen dan maar ;) )


Wat betaal je extra voor digitale tv dan? O-)
 
Als je het via de schotel wilt zien moet je een familie-pakket nemen van 12,95 per maand.
 
Bij casema is het +pakket 7,50 per maand, daarvoor krijg je een berg extra kanalen waaronder 3x playboy TV. Het afgelopen seizoen heb ik o.a. naar AMA superbike en Nascar gekeken, en dat was altijd het originele (amerikaanse) commentaar met in de (amerikaanse) reclamepauze's enkels commentaar van MotorsTV. Ook het motormagazine werd engels gesproken uitgezonden. Een paar weken geleden wou ik Supermoto kijken, en hoorde ik ineens een fransoos verslag doen. En de keren daarna dat ik naar Motors TV heb gezapt enkel nog die stomme fransoos.

Volgens Casema wordt het trouwens niet tweetalig uitgezonden, daar heb ik nog expliciet naar gevraagd.
 
Hiero is het gewoon in het Engels :)

[me]Phr3ak heeft daarom ook maar een schotel en geen kabel-tv O-) [/me]
 
Wat betaal je extra voor digitale tv dan? O-)
€ 6,90 extra pm bovenop de "normale" € 10,- die de analoge tv zenders ook al kosten.
Alles waar hier basis en premium bij staat dus. (wij zijn vooral *O* met meer discovery zenders enzo)

EDIT: Heb ff met de ab van dat digitale kastje zitten spelen.... heb engels commentaar gevonden!!!! :Y *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Hiero is het gewoon in het Engels :)

[me]Phr3ak heeft daarom ook maar een schotel en geen kabel-tv O-) [/me]
:^ hier ook engels,is maar net vanaf welke SAT je hem haalt.
ik draai de schotel van iets van Turksat tot de States :} 1.20m dish
en van abbo's heb ik nog nooit gehoord 8-)
 
:^ hier ook engels,is maar net vanaf welke SAT je hem haalt.
ik draai de schotel van iets van Turksat tot de States :} 1.20m dish
en van abbo's heb ik nog nooit gehoord 8-)
Komt er dus op neer dan ze bij Casema toch hebben zitten fucken met het signaal en 'm nu dus franstalig uitzenden. :( En daarvoor hadden we speciaal +abbo afgesloten, om lekker Motors TV te kijken. ;(
 
ik kijk gratis via telenet breedband verbinding op 't net :)

is btw franstalig , kijk 't al jaren via satteliet....
 
Ikzelf kijk op Hotbird,maar op Astra1 én Astra2 zit hij ook.
De reklame is vaak wel Frans,maar alle audio is Engels.
Favoriet is AMA en SM.

net even de audio kanalen gechecked, Fre.Eng.Ger en Gre.
Switchen tussen Frans en Engels werkt,dus lijkt me een foutje bij Casema....of ze halen v.a Astra |(
 
Laatst bewerkt:
Blijf het toch grappig vinden, daar waar je bij een kabel abbo moet betalen voor zenders die via de schotel gewoon gratis zijn :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan