Motorsalon Brussel 17 januari

Sniper

MF veteraan
13 dec 2001
2.453
0
België / Bornem
Hoe zit dat nu voor de Belgen en Nederlanders ?
Die vrijdag is het een VIP avond en kan je gratis als motorrijder het motorsalon gaan bezoeken.
Er zullen vele duizenden rijders zijn, die van alle kanten al bijeen komen.

Komen er ook MF\'ers ?
 
ha ho :) jippie, is het \'s avonds?? had van een collega gehoord dat er \'iets\' georganiseerd werd voor de motorrijders de 17e, maar hij wist het niet exact en ik vreesde dat het overdag was. Heb je een url\'tje of iets dergelijks??
 
Met mijn voorlopig rijbewijs mag ik niet rijden na 22u |( . Zal dus niks worden. Ik vrees trouwens dat het weer niet echt optimaal zal zijn.
 
Op dinsdag 07 januari 2003 15:03 schreef Sniper het volgende:
Hoe zit dat nu voor de Belgen en Nederlanders ?
Die vrijdag is het een VIP avond en kan je gratis als motorrijder het motorsalon gaan bezoeken.
Er zullen vele duizenden rijders zijn, die van alle kanten al bijeen komen.

Komen er ook MF\'ers ?


Waar heb je dat gehaald?
De VIP avond is bij mijn weten enkel voor VIP\'s in smoking...
Het zou mij dan ook zwaar verwonderen dat ze de motorrijders dan gratis gaan binnenlaten.
Op deze site: www.febiac.be/motorshows/nl/2003/default.asp, staat ook niets van een gratis avond voor motorrijders.

VIP-avond 17 januari 2003

Bezoek van 16:00 tot 24:00 het Salon in avant-première.
Toegang mits speciale uitnodiging (bij een exposant te verkrijgen)
 
Op zaterdag 11 januari 2003 01:41 schreef jonas het volgende:Waar heb je dat gehaald?
De VIP avond is bij mijn weten enkel voor VIP\'s in smoking...
Het zou mij dan ook zwaar verwonderen dat ze de motorrijders dan gratis gaan binnenlaten.
Op deze site: www.febiac.be/motorshows/nl/2003/default.asp, staat ook niets van een gratis avond voor motorrijders.

Wil je het salon als VIP bezoeken dan kan dat ook. De Motorbike Parade is namelijk ook nu weer aan de orde. Ter gelegenheid van de VIP-avond op vrijdag 17 januari 2003 (daags voor de publieksopening), nodigen FEBIAC en de MotorCycle Council namelijk opnieuw alle motorrijders uit om deel te nemen aan de vijfde Motorbike Parade. Een prachtige ervaring en een unieke gebeurtenis in de winterperiode. Twee jaar geleden namen zowat 8.000 motorrijders deel aan deze rit in groep naar het Salon. De kans om het Salon in avant-première en onder gelijkgestemde zielen te bezoeken, verklaart het overweldigende succes van dit evenement. Bovendien biedt de Motorbike Parade elke deelnemende motorrijder gratis parking en gratis toegang. Vanuit heel België worden – als het weer wat mee zit - opnieuw een massa motorrijders verwacht. Om een vlotte organisatie te garanderen, zijn er zes verzamelplaatsen. Daar wordt iedereen opgevangen om samen naar Brussel te vertrekken onder de begeleiding van de federale politie, die op hun beurt worden bijgestaan door ervaren motorinstructeurs. De verschillende groepen worden rond 21u30 aan de Heizelpaleizen verwacht na een sympathieke en gedisciplineerde optocht. Het Salon blijft die avond open tot middernacht, wat voldoende tijd geeft het rustig te bezoeken.
Vertrekplaatsen Motorbike Parade:

Vanuit Gent:
Parkeerterrein in Wetteren – E40, richting Brussel
Verzameling tussen 20u.30 en 20u.45

Regio Brussel:
De Brusselse motorrijders verzamelen op het parkeerterrein van de E40 in Groot-Bijgaarden.
Verzameling tussen 20u.15 en 20u30

Vanuit Antwerpen:
Parkeerterrein in Peutie – E19, richting Brussel
Verzameling tussen 20u. en 20u.15.

Vanuit Luik/Leuven:
Parkeerterrein in Heverlee – E40, richting Brussel
Verzameling tussen 20u.30 en 20u.45.

Vanuit Bergen:
Parkeerterrein in Orival (Nijvel) – E19, richting Brussel
Verzameling tussen 20u.15 en 20u.30

Vanuit Namen:
Parkeerterrein in Bierges – E411, richting Brussel
Verzameling tussen 20u.10 en 20u.25.

Ook de nevenactiviteiten op het Salon zullen de moeite waard zijn. Zo wordt door Febiac in de Patio de werkplaats van je toekomst voorgesteld, is er een Technische Rally voor studenten tussen 12 en 25 jaar, en heeft een tentoonstelling van sportvliegtuigen en ULM’s in Paleis 3 een plaatsje gevonden. Allemaal dingen die motorrijders kunnen interesseren en die dan ook beslist de moeite waard zijn om in je programma op te nemen. De toegangsprijzen zijn voor de 2003 editie de volgende: kinderen onder de zes jaar mogen er gratis in, terwijl de zes- tot twaalfjarigen 4.75 euro inkom betalen. Een ticket voor een volwassene kost dit jaar 9.50 euro. Kom je in een groep die tien personen telt, dan betaal je slechts 47.50 euro. Dat laatste is een pittige korting, dus waarom zouden jullie daarvan niet gretig gebruik maken? Een groepsuitstapje naar het motorsalon; hmmm, moet kunnen!
 
ik kan niet is me net ff te ver rijdenn voor ff een avondje heen
enne ik moet ook werkenn dus dat ook lastig
 
Is der een vestiaire waar ik m\'n vest, helm en broek zou kunnen achterlaten?
Zal wel niet maar als het kan des te beter. Ik vertrek ook vanuit Wetteren.

Aan de Shell verwachten ze 4500 man, dus tank op voorhand!
 
Pas terug uit Brussel : nog nooit zoveel motorrijders bij elkaar gezien.
De verzamelparking Haasrode was te klein : de volgende parking werd volledig ingenomen door motorrijders. En dan te bedenken dat dit slechts één van de zes verzamelpunten was !
Daarom uiteraard zeer druk binnen de eeuwfeestpaleizen.
De volgende keer ben ik weer van de partij ! :] :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan