Motorschilderijen olieverf - waar te koop?

loop net tegen een sticker aan van pix2paint.com

die schilderen je eigen ingestuurde foto met olieverf.
 
Met alle respect maar dit:

huilende_zigeunerjongen_1.jpg


is er nog smaakvol bij.....

;)
 
toevallig net zelf bezig met een motorschilderij

edit:
@ marlboros

erg mooi, maar doe m ff in een andere lijst man! Dit is echt zonde!

100% mee eens, maar ik was toen heel ongeduldig om hem op tehangen en heb sindsdien weinig tijd gehad om een passende lijst tevinden,en tot op heden niets gevonden

any suggestions?
 
'Motor Schilderijen' > 'Motorschilderijen olieverf - waar te koop?'
 
100% mee eens, maar ik was toen heel ongeduldig om hem op tehangen en heb sindsdien weinig tijd gehad om een passende lijst tevinden,en tot op heden niets gevonden

any suggestions?

Ongetwijfeld is er wel ergens bij je in de buurt een lijstenmaker te vinden. Daar kan je op je gemak een mooie lijst uitzoeken. Ze adviseren je wat je moet hebben qua vorm, kleur en afmetingen. Of je wel of niet een passe-partout wilt, welk glas. Hou er rekening mee dat een mooie lijst niet goedkoop is. Zo'n 150 tot 250 euro ben je zo kwijt. Aan de andere kant, zo'n exclusieve lijst is zijn geld dubbel en dwars waard. Ik heb wel een 2 euro poster in een 150 euro lijst laten zetten; ziet er echt geweldig uit! Geen seconde spijt van gehad.

:]
 
Prachtig stukje werk. Ik zag dat de man een "magisch realist" is, die zijn over het algemeen wel bedreven in realistisch werk.

Maar in zo'n prentje zal wel heel wat tijd gaan zitten en dus aardig wat munten kosten.........
 
Terug
Bovenaan Onderaan