Motorscooter huren

ChrisS

MF'er
16 apr 2022
53
18
Eijsden
Onlangs heb ik (door een beperking) mijn R1150RT verkocht. Ik pas er misschien nog niet op, maar wie weet waar je een motorscooter kunt huren ? In het zuiden aub. Ik kan hier en daar ooit wel eens een proefrit maken, maar niet voor een middag denk ik. Ik kan niet lang zitten en voor mij is de vraag hoe lang ik het volhoud. Een proefrit is daar te kort voor. Ik wil voorkomen dat ik na een proefrit denk "dat is het", er eentje koop, en na een middag rijden blijkt dat ik het geen middag vol houd...
 
Toen ik mijn huidige motor nog wilde kopen (jaren geleden), ben ik naar die motorzaak gegaan en uitgelegd dat ik ivm rugproblemen een langere proefrit wilde maken, een ochtend of een middag. Geen probleem. Ik moest hem alleen met ongeveer net zo veel benzine in de tank weer terugbrengen. Zaterdag 11 uur was ik er en op zaterdagmiddag stonden ze de werkplaats aan te vegen en een sigaret te roken toen ik weer terugkwam. Motor daar gekocht en ben nog steeds klant.
 
Dat valt me dan goed mee. Als het meevalt zijn ze hem kwijt, en als het tegenvalt tank vol terug en een dikke vlaai. Zal natuurlijk aan de zaak liggen, maar als dat zou kunnen dan zou dat fijn zijn. Kan nog wel een paar maanden duren, maar ik heb er nu al zin in. Wel retejammer dat de jonge TMaxen zo duur zijn.....
 
Ik weleens bij van Meel motoren een motor gehuurd in Made noord brabant.
Ze hebben yamaha ook veel motorscooters ik weet niet of ze nog verhuren.
 
Beste allemaal,
Ik heb contact gehad met Meel motoren, helaas verhuren die geen motorscooters. Voor een maat die last heeft van zijn heup zoek ik een motorscooter die gehuurd kan worden. Ik heb begrepen van een verhuurbedrijf dat motorscooters niet of lastig te verzekeren zijn, wellicht is dit de reden? Heeft iemand anders nog een suggestie? Het gaat om een motorscooter voor het weekend van 15 t/m 17 juli as.
 
Terug
Bovenaan Onderaan