Motorscooter info

Ik vind het een van de beste scooters ooit gemaakt (vanaf 2008) ze gaan zo maar 100.000 mee
zuinig /onderhoud goed zelf te doen en fun om op te rijden. sukses met je zoek tocht
 
Ik vind het een van de beste scooters ooit gemaakt (vanaf 2008) ze gaan zo maar 100.000 mee
zuinig /onderhoud goed zelf te doen en fun om op te rijden. sukses met je zoek tocht
Ik ben 1m85 en ik vraag me af of ik mijn benen volledig zal kunnen strekken op een Majesty.
iemand info hierover?
 
ik ben 180 zat er goed op ... anders is er een optie om het zadel te laten opvullen hoger te maken.
maar even proef zitten zou ik wel doen (Het stuur is ook iets te verstellen.)
 
Mijn buurman heeft een honda 400 cc te koop , hij heeft vandaag een grote beurt gehad
 
Om nog even terug te komen op de betrouwbaarheid v/d majesty 400
87960250_10219828555936446_950183594943315968_o.jpg
:] zie foto.
 
@ Nick,
Een Silverwing 400 is geschikt. Heb er een 9 jaar c.q. 55.000 probleemloze kms gereden. Voordelen: betrouwbaar, geschikt voor hoge kilometerstanden, 2 cilinder in frame ipv eenpitter op de swingarm. Nadelen: wegligging is wat minder, zithouding is passief. Ze zijn wel te vinden voor € 2500.
 
Ik ben voorlopig nog bezig met rijlessen maar zou na het behalen van mijn rijbewijs heel graag een Silverwing 400 / ABS willen aanschaffen.
Mijn instructeur denkt dat ik na het behalen van mijn rijbewijs wel eens van gedachte zou kunnen veranderen eenmaal ik de smaak van het "echte" motorrijden te pakken krijg.

Helaas voor de instructeur - en bij uitbreiding alle kritische "echte motorrijders", interesseert het rijden met een schakelmotor mij helemaal niks. Geef mij maar het gemak van een motorscooter. Momenteel rij ik nog wel dagelijks met een 125cc scooter en de overstap naar een relatief zware schakelmotor is toch niet zo evident heb ik reeds gemerkt. Vooral het inoefenen van achtjes en het traag rijden bezorgen mij de nodige problemen. Heel spijitig dat er geen mogelijkheid bestaat om in België het examen af te leggen met de motorscooter via de rijschool '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan