Motorscooter

hey dat schijfremslot van de 1ste link heb ik al :), maar die lus gebruik ik niet, hopelijk past dat idd
 
ik laat het zeker weten en probeer ook enkele fotootjes te posten.. bedankt alvast voor alle goede raad! en bedankt zuunig want jij had de Beverly voorgesteld dus hij is ook een beetje van jou ;)


Karl
koosmotorloos

kwam als eerste met de beverly 300 op de proppen

hoe langer ik er naar kijk hoe mooier ik hem vind.
zo mooi dat ik hem 1 van de mooiste zo niet de mooiste scooter vind die er nu te koop is,
vooral in het wit met dat donker bruin, rode zadel, wat een Italiaanse beauty.
de 300 cc motor is sterk genoeg om met 2 personen 100 of 110 te rijden met gemak.
als je door de ardennen naar Luxemburg wil kan je beter een 500 cc hebben met 2 personen,
{heuvel op heuvel af}
ik heb mijn scarabeo nu 1 jaar , als hij 2 is zou ik hem wel in willen ruilen voor een beverly 300 of 350.
alleen zit ik met het probleem dat hij buiten op straat moet staan en de scarabeo kan ik veel makkelijker goed vast zetten me een paar dikke sloten de spaken van de beverly daar kan geen hele dikke ketting door heen dat is jammer,als je hem thuis in een schuur kan parkeren geen probleem.

Woohoo, ik heb altijd al een beetje een Beverly 300 willen hebben :] Gekheid hoor, veel plezier ermee!!!

Gr. Karl
 
Terug
Bovenaan Onderaan