Motorscooters op Megameeting

Status
Niet open voor verdere reacties.

fzr 600rw

MF veteraan
24 feb 2006
2.882
113
Veenendaal
En gaan er nog Scoots de kant van Veenendaal op met de megameeting. Vorig jaar een silverwing gezien en een dylan geloof ik

Laat het even weten :] :]
 
Nee niet in het bijzonder , maar zou het persoonlijk wel leuk vinden als er eens wat anders te zien was als de 'normale' machine's En anders ben ik zo alleen ;)
 
18-05-08 in Veenendaal bij de mac (net zoals elk jaar)

Misschien is een aparte scootermeeting i.p.v. de megameeting wat want ik geloof niet dat er veel belangstelling is ;(

Zo ja (scootermeeting) iemand ideeen :]
 
jawel jawel oh ja zeker wel.
we kunnen 1 of 2 algemeene ontmoetings plaatsen voor algemeene scooters van alle soorten natuurlijk.
onze eigen scooter hels angels en dan in een lange stoet naar de mega meeting toe :p
natuurlijk moet ik wel eerst vrij krijgen want ze hebben mij ingeplant om te werken.
maar ik zal hemel en aarde bewegen om mee te gaan.
 
Op een ander topic (sh300) hebben ze het er ook al over een scooter treffen maar het leek mij wel leuk om met een grote groep scooters aan te komen op de megameeting
Krijgen we misschien wat bekijks hi
 
ik ben van de partij alleen de 24ste ben ik met de t-max in duitsland :P

groet Stress

p.s ik probeer in Aug bij de duitse t-max meeting aanwezig te zijn.......
 
hmm da s toch wel een tegenvaller en dit laat ook wel zien waarom de scooteraars ver in de minderheid is in ned.
is er nou echt zo weinig animo, zijn we nu echt een druppel in een zee van motorfietsen of komen we massaal net als de burgman meeting van msn users naar de mega meeting met alle soorten scooters als een grote colone.
hoe zit het eigenlijk met 17 mei is er nog animo want ik hoor er weinig van anders hoef ik namelijk hiervoor niet vrij te gaan vragen op mijn werk en ga ik net zo lief 18 mei mee naar de megameeting het liefst natuurlijk goed vertegenwoordig met ons allen.
dus kom op komt allennnnnnnnn *o*
 
Ja inderdaad jammer , maar ik ben zeker bij de megameeting. Ik heb makkelijk praten woon in veenendaal dus ik hoef niet echt ver. See you there :] :] :] :]
 
Zou leuk zijn als er behoorlijk wat scooters kwamen.
Meestal is het een beetje veel van hetzelfde; erg veel sportmotoren
en naked bikes. Het gaat toch om gezelligheid rondom de gezamelijke
hobby. En natuurlijk kijken en gezien worden.

Waarschijnlijk ga ik ook en als ik ga, dan met de YBR.
Bandits komen er altijd al genoeg.
Leuk toch, een beetje variatie?

Tot de MM!
 
Inderdaad, er moet meer variatie komen op de MegaMeeting. Al die sportmotoren altijd..... :/

Gewoon komen met je tweewieler. Zolang je er maar een motorrijbewijs voor nodig hebt :+



ps ik rij zelf oldskool sporttour, nog nooit scooter gereden
 
Laatst bewerkt:
ik was het wel van plan om dit jaar met de scooter nar de mega meeting te komen.
Alleen heb ik spontaan m'n aerox100 verkocht.
Dus aan mij heb je totaal niks.

Vind het wel een leuk plan, ik zal zeker ook de scooters effe bekijken iig...
 
Toch blij dat ik niet gegaan ben. Ik heb nu een boel foto's en filmpjes bekeken op het motor forum van de mega meeting maar ik en mijn vespa zouden erg uit de toom zijn gevallen. OPGEVALLEN ... dat ook zeker haha maar seriues... het zijn in MIJN ogen bijna allemaal de zelfde soort motoren... race monsters met hun baasjes die de ene wheelie na de andere maken. En maar roken met die hap.... nee... daar word dit meisje heus niet vrolijk van.

Ik ben wel benieuwd wie van jullie nou eigenlijk WEL is gegaan op zijn/haar SCOOTER.
 
.... het zijn in MIJN ogen bijna allemaal de zelfde soort motoren... race monsters met hun baasjes die de ene wheelie na de andere maken...
Niet alleen in jouw ogen, ik denk er net zo over....

Ik verwonder me vaak over wat ik elders op dit forum allemaal lees; natuurlijk over die eeuwige lawaaiuitlaten, maar vooral over wat voor ideeën mensen hebben bij een scooter en hoe achterlijk zo'n ding wel niet is. Velen zeggen -serieus- dat ze scooterrijders niet groeten omdat ze een scooter geen motor vinden; dat soort dingen...

Sorry voor al degenen die het goed bedoelen maar ik geloof niet dat ik me met mijn trouwe scooter tussen al die sportmotoren thuis zou voelen.
 
Laatst bewerkt:
maar vooral over wat voor ideeën mensen hebben bij een scooter en hoe achterlijk zo'n ding wel niet is. Velen zeggen -serieus- dat ze scooterrijders niet groeten omdat ze een scooter geen motor vinden; dat soort dingen...

Sorry voor al degenen die het goed bedoelen maar ik geloof niet dat ik me met mijn trouwe scooter tussen al die sportmotoren thuis zou voelen.

Ach, de meeste hebben nog nooit op een echte scooter gereden en denken dat de ontwikkeling van die dingen in 1960 is gestopt... Behalve natuurlijk van "hun" bike.
Ik heb met verschillende motorrijders gepraat die wel eens op een scooter al la t-max of zo gereden hebben en die kijken er daarna heel anders na. Dat wil niet zeggen dat ze dan om zijn of zo(dat hoeft ook niet).
Ook zo vreemd is dat ze denken dat je geen "echte" motor kunt kopen of zo??
Er zijn weinig "echte" motoren waar je me blij mee zou kunnen maken maar dat snappen de meeste niet...
Och, wat de boer niet kent dat eet hij niet. Veel agrarische bedrijven dus.

Het valt me op dat de wereld erg op "imago"gefixeerd is. Dus dik is beter lijkt die te schreeuwen.
 
Laatst bewerkt:
Toch blij dat ik niet gegaan ben. Ik heb nu een boel foto's en filmpjes bekeken op het motor forum van de mega meeting maar ik en mijn vespa zouden erg uit de toom zijn gevallen. OPGEVALLEN ... dat ook zeker haha maar seriues... het zijn in MIJN ogen bijna allemaal de zelfde soort motoren... race monsters met hun baasjes die de ene wheelie na de andere maken. En maar roken met die hap.... nee... daar word dit meisje heus niet vrolijk van.

Ik ben wel benieuwd wie van jullie nou eigenlijk WEL is gegaan op zijn/haar SCOOTER.

Maak je niet druk voor sommige is het een verlenstuk van hun.......... Op vakantie huur ik maar al te graag een scooter.
 
Deze heb ik dus mooi over het hoofd gezien... Er is een centraal topic over de megameet dus dit topic kan dicht!

Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan