"Motorscooters zijn geen echte motoren"

ach, zolang jullie blij zijn met de scooter. prima toch :t
maar ik rij liever een echte motor ...

_O-

Ik rij beide,zoals zoveel MOTOR scooterrijders 🤗

1 cilinder maxsym 600i,2 cilinder moto morini corsaro 1200,3 cilinder triumph daytona 675 en 4 cilinder ZXR 400😇 (het is druk in mijn garage:])

En ik maak op allen de nodige kilometers per jaar,zo'n 15000 totaal

Dus ik zou dan ook niet teveel _O-_O-_O-_O- als ik jouw was:+
 
Laatst bewerkt:
Ik rij beide,zoals zoveel MOTOR scooterrijders 🤗

1 cilinder maxsym 600i,2 cilinder moto morini corsaro 1200,3 cilinder triumph daytona 675 en 4 cilinder ZXR 400😇 (het is druk in mijn garage:])

En ik maak op allen de nodige kilometers per jaar,zo'n 15000 totaal

Dus ik zou dan ook niet teveel _O-_O-_O-_O- als ik jouw was:+
Dus je rijdt scooter en echte motoren :t
 
Heb ik al, op vakantie. Ik had graag een enduro willen huren maar de echte motoren waren op, ze hadden alleen nog 2 scooters.
Naja, dan weer liever een scooter dan een koekblik.
Maarja, tis geen motor hê.
 
Heb ik al, op vakantie. Ik had graag een enduro willen huren maar de echte motoren waren op, ze hadden alleen nog 2 scooters.
Naja, dan weer liever een scooter dan een koekblik.
Maarja, tis geen motor hê.
zit het verschil dan in het schakelen ?
 
Ja, en een tank tussen je benen en niet het idee hebben dat je op de pot zit.

Vroeger zat ik op de mts, 9 vd 10 had een brommer. Dus ik vraag aan nr 10 of hij géén brommer heeft, nee hij had een scooter....

Geeft niks allemaal, je hebt snorscooters, bromscooters en dus motorscooters.
Maar het zijn en blijven scooters en dus geen motor.
 
Ja, en een tank tussen je benen en niet het idee hebben dat je op de pot zit.

Vroeger zat ik op de mts, 9 vd 10 had een brommer. Dus ik vraag aan nr 10 of hij géén brommer heeft, nee hij had een scooter....

Geeft niks allemaal, je hebt snorscooters, bromscooters en dus motorscooters.
Maar het zijn en blijven scooters en dus geen motor.
Ik heb ook een tank tussen m'n benen en qua houding is ook niet elke "echte motor" gelijk. Een Goldwing zit ook heel anders dan een ZZR bijvoorbeeld. Ook geen motor dus?
 
Na een motor gehad te hebben moest ik ook even wennen dat er bijna niet meer naar me werd gezwaaid.
Ik ervaar veel rijplezier op de motorscooter en het gebruiksgemak ervan. Persoonlijk vind ik de motorscooter geen motor hoewel op het kentekenbewijs toch echt motor vermeld staat. Het maakt toch eigenlijk niet uit wat anderen denken, laat hen lekker denken. Lekker rijden en genieten van je vrijheid :]
 
Tjonge jonge, sommige reacties beginnen aardig niveauloos te worden hier.
Belangrijk kennelijk om het laatste woord te hebben, het slimste over te komen en om de stoerste motorrijder van de groep hier te zijn.
Nou ik vind het prima. Wees daar dan maar blij mee. Ik hoef dit niet te zijn. Want het boeit me helemaal niet wat een ander van me vindt.


*O**O**O**O**O*
 
Begint langzaam aan te lijken op GTST, komt ook geen einde aan.
Sommigen menen dat alleen bepaalde typen motoren het recht hebben op de naam MOTOR en de rest niet.
Ach laat ze, zijn toch niet voor reden vatbaar. 8)7
Het zijn net kleine kinderen, rollend over de vloer omdat ze hun zin niet krijgen.|(
 
Laatst bewerkt:
Eerst besluiten om je te verplaatsen op zo'n opgewaardeerde brommer en dan vervolgens huilen omdat er niemand naar je zwaait die op een echte bike rijdt. 🤷‍♂️

Prima dat mensen er voor kiezen om op een scooter te gaan rijden, ik snap best dat er veel voordelen aan zitten. Maar ga dan niet huilen als je niet als "motor"rijder word gezien.

Je kiest er zelf voor, je bent blij met je keuze, dus wat maakt de mening van een ander je dan uit?
 
En ze zijn zo zelfverzekerd over hun bewuste keuze dat er een topic gestart moet worden over het feit dat er niet naar ze gezwaaid wordt als ze op zo'n stofzuiger zitten.
 
Als je moet kiezen en je weet het echt niet 8-) meer... leuk alternatief maar wel met wasmachine geluid.
make-pt0626.jpg
 
Net nog even een rondje van plm 100km gemaakt op de vespa 300hpe.
Niet dat het mij boeit, maar het viel gewoon op hoeveel motorrijders toch nog hun hand even opsteken, ter groet.
Vrouwlief achterop viel het ook op. Wij zijn het groeten wel gewend omdat we naast de vespa ook nog een gs en een tiger hebben.

In de afgelopen paginas moest ik af en toe wel even lachen..al die discussie over wel of niet een motor/scooter, zwaaien en weet ik veel..
Als je maar zelf plezier hebt op welke gemotoriseerde 2wieler dan ook...Daar gaat het toch om....voor ons wel in ieder geval..
 
Terug
Bovenaan Onderaan