"Motorscooters zijn geen echte motoren"


Lange Neus.gif
 
In principe klopt dat.
Je nummerplaat is gekoppeld aan de persoon, niet aan het voertuig.
Dat heeft ook zijn goede kanten. Maakt het makkelijk om je nummerplaat te onthouden.
Mijn vader heeft ongeveer heel de tijd rondgereden met zijn nummerplaat uit 1960.

Klopt niet helemaal omdat we in de loop van de tijd overgegaan zijn op 7 digit nummerplaten, in de zin van 1-AAA-111.
Bij een nieuwe inschrijving of een verhuis, in het algemeen een administratieve aanpassing, kreeg je automatisch ook zo een nieuwe 7 digit nummerplaat.

Maar er rijden in BE nog altijd massa's oude 5 digit en 6 digit nummerplaten rond, en als je je oude nummerplaat echt wil behouden dan kan dat ook door te kiezen voor een gepersonaliseerde nummerplaat. Kost eenmalig 1000€. Je kan de gekste dingen kiezen voor je nummerplaat, zolang er maar minstens 1 letter in zit. Hier wat verderop heeft er iemand op zijn wagen een nummerplaat met enkel een "S". Nummerplaten met enkel 1 letter zijn zeldzaam. Er zijn er maar 25 want een A mag je niet kiezen. Die A is voorbehouden voor de koning.

Ik zag hier in Oss een Benz met AAAA op het kenteken vd week, zou dat er dan ook 1 van het koninklijk huis zijn?
 
Idd een motorscooter isgeen motor vind het meer een opgevoerde scooter dan een motor

Nou ieder voor zich natuurlijk maar ik vind dat meer een opgevoerde brommer dan iets met een motor te maken hebben haha zijn irritant zitten erop alsof ze een racer hebben en al jaren goed bochtenwerk agter de rug hebben staan bij un stoplicht te gassen hoe unne gek en ding komt niet vooruit :]:]|(haha nee ik vind er persoonlijk nix aan zouden verbannen moeten worden een handje geven doen ze maar bij de scooters maar dit is gewoon mijn mening die ik even wilden delen;)
Wat een droeftoeter ben jij zeg! Ik heb net een nieuwe Italjet Dragster 200 gekocht en meteen een Malossi variator en Akrapovic titanium race uitlaat opgezet. Over twee weken een Malossi Ecu erin en dan wil ik hem wel naast jouw Zundap zetten. Niet alleen is de mijne hoe dan ook technisch en qua uiterlijk beter dan wat jij dan ook mag rijden maar in de stad en tot de 100 mag jij dan naar mijn behaarde reet kijken. Je weet niet waar je over praat man. Laat iedereen lekker in hun waarde en doe zelf wat je leuk vind. Doet de rest ook
 
Wat een droeftoeter ben jij zeg! Ik heb net een nieuwe Italjet Dragster 200 gekocht en meteen een Malossi variator en Akrapovic titanium race uitlaat opgezet. Over twee weken een Malossi Ecu erin en dan wil ik hem wel naast jouw Zundap zetten. Niet alleen is de mijne hoe dan ook technisch en qua uiterlijk beter dan wat jij dan ook mag rijden maar in de stad en tot de 100 mag jij dan naar mijn behaarde reet kijken. Je weet niet waar je over praat man. Laat iedereen lekker in hun waarde en doe zelf wat je leuk vind. Doet de rest ook
😂😂 Goed bezig
 
Wat een droeftoeter ben jij zeg! Ik heb net een nieuwe Italjet Dragster 200 gekocht en meteen een Malossi variator en Akrapovic titanium race uitlaat opgezet. Over twee weken een Malossi Ecu erin en dan wil ik hem wel naast jouw Zundap zetten. Niet alleen is de mijne hoe dan ook technisch en qua uiterlijk beter dan wat jij dan ook mag rijden maar in de stad en tot de 100 mag jij dan naar mijn behaarde reet kijken. Je weet niet waar je over praat man. Laat iedereen lekker in hun waarde en doe zelf wat je leuk vind. Doet de rest ook
Een dragster is een als vrouw verklede man. Aangezien je harige reet te zien is, neem ik aan dat je een kort rokje draagt. Verder concludeer ik, aan de hand van je nickname, dat je een gele pruik draagt, maar je schaam- en reethaar niet verft (in Zuid-Amerika heet dat een "taxi").
 
Laatst bewerkt:
Wat een droeftoeter ben jij zeg! Ik heb net een nieuwe Italjet Dragster 200 gekocht en meteen een Malossi variator en Akrapovic titanium race uitlaat opgezet. Over twee weken een Malossi Ecu erin en dan wil ik hem wel naast jouw Zundap zetten. Niet alleen is de mijne hoe dan ook technisch en qua uiterlijk beter dan wat jij dan ook mag rijden maar in de stad en tot de 100 mag jij dan naar mijn behaarde reet kijken. Je weet niet waar je over praat man. Laat iedereen lekker in hun waarde en doe zelf wat je leuk vind. Doet de rest ook
eh je reageert op een bericht van 4 jaar geleden:)
 
Wat een droeftoeter ben jij zeg! Ik heb net een nieuwe Italjet Dragster 200 gekocht en meteen een Malossi variator en Akrapovic titanium race uitlaat opgezet. Over twee weken een Malossi Ecu erin en dan wil ik hem wel naast jouw Zundap zetten. Niet alleen is de mijne hoe dan ook technisch en qua uiterlijk beter dan wat jij dan ook mag rijden maar in de stad en tot de 100 mag jij dan naar mijn behaarde reet kijken. Je weet niet waar je over praat man. Laat iedereen lekker in hun waarde en doe zelf wat je leuk vind. Doet de rest ook
Laat staan een Xadv dan mag hij ook naar mijn behaarde reet kijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan