"Motorscooters zijn geen echte motoren"

Het ligt volgens mij aan de grootte van de scooter. Op mijn Vision 110 zwaait bijna niemand en op de Forza 125 zwaaien ze wel. Volgens mij is er angst om naar een bromscooter te zwaaien. _O-
 
Nou... als je echt graag hebt dat ze naar je zwaaien heb ik daar een trucje voor. Je kan je verborgen opstellen in de bosjes en net als een BMW of Harley voorbij komt (naargelang behoefte) ga je in z'n stream hangen. Gegarandeerd gaat men naar je zwaaien/voetje lichten.
 
Het ligt volgens mij aan de grootte van de scooter. Op mijn Vision 110 zwaait bijna niemand en op de Forza 125 zwaaien ze wel. Volgens mij is er angst om naar een bromscooter te zwaaien. _O-

Ligt er ook aan waar je bent op dat moment. Op een 80km-weg moet er toch wel een lampje gaan branden dat het geen brommer is. Misschien een opgevoerde.. maar dan nog...
 
Van mij hoeft dat zwaaien niet.
Eind jaren 70 reed bijna niemand motor en toen was het solidariteit. Maar tegenwoordig zijn er zoveel motoren dat zwaaien overkill is. Het is alleen nog leuk bij kou en regen, wanneer de echte diehards de weg op gaan.
 
Van mij hoeft dat zwaaien niet.
Eind jaren 70 reed bijna niemand motor en toen was het solidariteit. Maar tegenwoordig zijn er zoveel motoren dat zwaaien overkill is. Het is alleen nog leuk bij kou en regen, wanneer de echte diehards de weg op gaan.
Jullie zeggen bijna allemaal dat zwaaien niet hoeft van jullie ,ondertussen kan er bijna een 2e topic geopend worden
omdat het er naar uit ziet dat dit gemekker nog wel even door zal gaan. :Y
 
Jullie zeggen bijna allemaal dat zwaaien niet hoeft van jullie ,ondertussen kan er bijna een 2e topic geopend worden
omdat het er naar uit ziet dat dit gemekker nog wel even door zal gaan. :Y

Wees blij dat er bijna een 2e topic geopend kan worden. Motor-Forum is (helaas) aan het doodbloeden door social media.
 
Vind dat wel meevallen,er worden nog aardig wat berichten geplaatst.

Niet zoals het vroeger was (ik zit dan ook deze maand alweer 18 jaar op Motor-Forum. Eindelijk volwassen. Of adolescent). Iedereen zit op FB. Het 11/25/35kW subforum is al vrij dood, of dat zijn misschien ook geen echte motorrijders en dus al gevlucht. :+
Je ziet echt wel een verschuiving naar social media. Maar het is niet eens alleen van fora naar social media, er zijn ook steeds minder mensen die zoekmachines gebruiken. Ik zie het verkeer naar mijn site vanuit Google ook dalen. Maar deze trend van geen zoekmachines meer gebruiken schijnt al sinds 2015 aan de gang te zijn. Ik gebruik het nog steeds even veel. Google weet alles van mij. Anderen stellen keer op keer dezelfde stomme vragen op FB. :)
 
Zoveel motorrijders dat zwaaien geen optie meer is. Zwaai alleen nog maar naar mijn eigen merk.
 
Ik heb een aantal jaar geleden FB gedag gezegd, wat een verrijking van mijn leven was dat! Ik Google ook niet meer, Google is uitgeschakeld op mijn Android, hier is het DuckDuckGo en Firefox 👍
 
Het boeit mij niet of er wel of niet wordt gezwaaid.....eigenlijk is het wel lekker rustig zonder dat gezwaai....
motoragenten groeten nooit :/ naar normale rijders wist je dat?
gisteren tijdens tour door ardennen eifel luxemburg zwaaiden iedereen als een dolle naar ons groepje scooters.
maar ik ben er mee gestopt ik zwaai alleen nog naar lekkere milfen
 
motoragenten groeten nooit :/ naar normale rijders wist je dat?
gisteren tijdens tour door ardennen eifel luxemburg zwaaiden iedereen als een dolle naar ons groepje scooters.
maar ik ben er mee gestopt ik zwaai alleen nog naar lekkere milfen

Serieus? Ga je het nou over milfen hebben? Word toch eens volwassen, man. |(
 
motoragenten groeten nooit :/ naar normale rijders wist je dat?
gisteren tijdens tour door ardennen eifel luxemburg zwaaiden iedereen als een dolle naar ons groepje scooters.
maar ik ben er mee gestopt ik zwaai alleen nog naar lekkere milfen

Van die motoragenten wist ik niet .
Toen ik nog op zo een motor reed, stak ik best vaak mijn hand op.als ik zag dat er oog contact werd gezocht..

Als ik nu prive op de motor rij, zwaai ik ook best nog vaak. Niet altijd..
Als ik op de vespa rijd zwaai ik niet. 1 op de 100 motorrijders groet wel, ondanks dat hij een scooter ziet..

On topic denk ik dat de meeste motor rijders enigzins neerkijken op.de scooterrijders...als een soort wannabee motorijder...

Leef en laat leven.ik vind het allemaal best...😜
 
motoragenten groeten nooit :/ naar normale rijders wist je dat?
gisteren tijdens tour door ardennen eifel luxemburg zwaaiden iedereen als een dolle naar ons groepje scooters.
maar ik ben er mee gestopt ik zwaai alleen nog naar lekkere milfen
Ik word regelmatig terug gegroet door motoragenten,al doen ze het niet allemaal,
maar dat is bij de gewone motorrijders niet anders.Meest enthousiaste zwaaiers zijn mijn Goldwing lotgenoten,lijkt wel
of ze er niet genoeg van krijgen,ze staan nog net niet te springen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Serieus? Ga je het nou over milfen hebben? Word toch eens volwassen, man. |(

Je weet toch dat mannen nooit opgroeien? :+
Boys will be boys.

Motoragenten... die groeten meestal wel terug als ik groet. Of ze moeten druk zijn met wat anders. Je kan ook een middelvinger opsteken, dan weet je zeker dat ze reageren. :]
 
Je weet toch dat mannen nooit opgroeien? :+
Boys will be boys.

Motoragenten... die groeten meestal wel terug als ik groet. Of ze moeten druk zijn met wat anders. Je kan ook een middelvinger opsteken, dan weet je zeker dat ze reageren. :]
Ja dan zwaai je de bak in B|:+
 

Bijlagen

  • 86B35176-4C1F-4F4C-BD67-A588D2304FBD.jpeg
    86B35176-4C1F-4F4C-BD67-A588D2304FBD.jpeg
    102,4 KB · Weergaven: 5
  • 5555DB9A-D25A-4DD6-92D1-057D5CD8ECE3.jpeg
    5555DB9A-D25A-4DD6-92D1-057D5CD8ECE3.jpeg
    118,5 KB · Weergaven: 7
Terug
Bovenaan Onderaan