Motorscootertje gezocht

zoran

MF veteraan
7 nov 2002
5.112
1
Hallo,
Ben opzoek naar een motorscootertje.
Hoeft niet mooi te zijn en mag "wat" werk aan zitten, maar mag dan ook niet veel kosten.
Geen chinese rommel :N .

Iets vergelijbaars als dit zoek ik: klik

Hoor het graag.

Groeten,
Zoran.
 
Hangt er helemaal vanaf, niet veel in ieder geval, wat heb je in de aanbieding dan?
 
Hoi Fuzy,

Had hem gezien.
Is me net even te veel werk en eigenlijk ook wat te licht.
Maar toch bedankt!
 
Had ook al even gekeken, sh300 toch?
Nee is inderdaad ver buiten m'n prijsklasse, ben echt opzoek naar een goedkoop "brikje".
 
Hey zoran,

Je hebt als ondertitel Spacy staan...
Is een Honda Spacy 125 niks voor je? bj '85 23000km

DSCF1220.JPG


Ik weet niet precies wat die op zou moeten brengen, maar wat zou je er voor over hebben? Zaterdag spreek ik de eigenaar, ik zal het er met hem over hebben.
(kan me ook voorstellen dat je het helemaal niks vindt.... ;) )

Gr. Vier
 
Hoi vier,
Zo eentje heb ik er op dit moment, vandaar ook m'n signature met honda spacy ;)
Jammergenoeg is die van mij er mee op gehouden en krijg hem vooralsnog niet aan de praat...
Opzich leuk ding hoor en veel bekijks maar ben nu toch opzoek naar net iets meer vermogen.
Heb overigens voor die van mij destijds 250 euro betaald maar ben toch wel benieuwd wat hij ervoor vraagt.

Gr Zoran.
 
Hoi vier,
Zo eentje heb ik er op dit moment, vandaar ook m'n signature met honda spacy ;)
Jammergenoeg is die van mij er mee op gehouden en krijg hem vooralsnog niet aan de praat...
Opzich leuk ding hoor en veel bekijks maar ben nu toch opzoek naar net iets meer vermogen.
Heb overigens voor die van mij destijds 250 euro betaald maar ben toch wel benieuwd wat hij ervoor vraagt.

Gr Zoran.

Hey,

Hij wil er toch nog zo'n €500,- voor hebben, is wat meer dan die van jou gekost heeft dus... maar loopt wel gewoon netjes. De uitlaat daarentegen is wel lek geloof ik.
Iets meer vermogen, dus zo'n 250 á 300 cc (of meer natuurlijk, maar die zijn vaak ook hoger geprijst...)

Gr. Vier
 
Hmm 500 euro gaat denk ik lastig worden.
En al helemaal met een lekke uitlaat, die worden namelijk niet meer gemaakt en ook geen vervangers.
Heb er zelf eentje 2e hands kunnen kopen na heel lang zoeken en die was bijna net zo duur als de scooter...

Anyway, succes met de verkoop en bedankty voor het aanbod.

Gr Zoran.
 
Schopperdeschop, niemand wat in de aanbieding???
 
Ga er volgende week een halen voor 500 euro.
Mocht iemand dus iets voor dat geld, of minder in de aanbieding hebben moet ie snel zijn.
Gr Zoran.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, foutje, die kost inderdaad 400 en ik wil tot uiterlijk 500 betalen.
Dat is een 125cc peugeot dus iets vergelijkbaars of beters tot uiterlijk 500 is welkom.
Die van jou is een 100cc en voor mij eigenlijk net effe te langzaam, tenzij je met een wel heel goeie prijs komt natuurlijk.
Je reageert nu opeens wél erg snel trouwens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan