Motorseizoen

Gewoon het hele jaar door :]
Niet afgelopen jaar wel jaar, met de 525 zie ik jou de pekel niet ingaan... _O-

Maaruh ff ontopic, gewoon t hele jaar door... sommige delen ff in de tectyl zetten en een hele tijd niet meer naar kijken, t ziet er dan miss wel lelijk uit maar daar kan ik me in de winter niet druk om maken, en uiteraard gewoon ff afspoelen.
 
:z :z :z

Mooiweerrijders zijn dan misschien wel watjes. Maar ik denk dat winterrijders gewoon niet sporen :X .

:W *O* :]


:+
 
herfst? heerlijk, dat geruk aan je lijf van een stormpje van windkracht 9 of zo. Heerlijke tijd om te rijden.
Winter? Prachtig, droge weg, nog schemerig. Handschoenverwarming aan en lekker toeren. Van allle jaargetijdes vind ik de zomer het minst leuk om te rijden.
De dames langs de weg zijn wel weer leuker om naar te kijken, dat wel.
:9~
 
ja, ja ,ja, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!!

Eindelijk, een zomersletten afzeiktopic

zomersletten zijn watjes

zomersletten rijden meestal veel te snel

zomersletten dragen korte broek met sportsloffen ofwel een onberispelijk lederen tenueke

zomersletten maken onnodig veel toeren maar geraken nie vooruit

zomersletten halen in op de meest onmogelijke plaatsen

kort samengevat: zomersletten verzieken het ganse motorgebeuren en geven de verstandige doorrijder een slechte naam

ik wil nooit samen in kaart gebracht worden met een zomerslet :N

Voila sè, 't is eruit :W
 
Ik heb mijn rijbewijs MIDDEN in de winter gehaald. Is niet echt handig als het gaat hagelen, maar verder ;-)
Overigens worden de examens voor motor-instructeurs door het CBR niet in de winter afgenomen, maar gewone examens wel...dus volgens mij komt het er op neer: doe lekker wat je zelf wil.
 
mijn doel is ook het hele jaar door te rijden tenzij het glad is uiteraard, omdat ik gewoon wil gaan forensen met de motor... ben ook in januari gaan lessen..
hoe dat allemaal gaat lopen?? ik zie wel... heb al wel wat tips gekregen van mijn instructeur over het onderhoud van mijn motor tegen die tijd, dus ja.. het is te doen toch??
 
ja, ja ,ja, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!!

Eindelijk, een zomersletten afzeiktopic

zomersletten zijn watjes

zomersletten rijden meestal veel te snel

zomersletten dragen korte broek met sportsloffen ofwel een onberispelijk lederen tenueke

zomersletten maken onnodig veel toeren maar geraken nie vooruit

zomersletten halen in op de meest onmogelijke plaatsen

kort samengevat: zomersletten verzieken het ganse motorgebeuren en geven de verstandige doorrijder een slechte naam

ik wil nooit samen in kaart gebracht worden met een zomerslet :N

Voila sè, 't is eruit :W

En die winterrijders zijn een stelletje azijnzeikers die met het overige verkeer meesukkelen, zichzelf als koekblikkers zien ipv motorrijders en zodoende dus zeuren op mensen die nog wel voor hun plezier op de motor zitten :X
 
En die winterrijders zijn een stelletje azijnzeikers die met het overige verkeer meesukkelen, zichzelf als koekblikkers zien ipv motorrijders en zodoende dus zeuren op mensen die nog wel voor hun plezier op de motor zitten :X
Beter dan zomerrijder d**drijder... B|
(Sorry, maar sommige zomerrijders denken dat ze nog steeds in een veilig koekblik zitten als ze in de zomer aso rijden.... B| )

[me]Tuutuut rijdt alle seizoenen en vindt de lente het mooist :) [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan