• Hoi Bezoeker, we hebben weer iets nieuws voor je, de MF Marktplaats! Test deze nieuwe functionaliteit en laat weten wat je er van vindt. Kijk hier voor meer informatie.

Motorshopper werkt nog steeds niet.

=iii=<

MF veteraan
21 sep 2010
1.028
87
Even een nieuw onderwerp aangemaakt, omdat de oude onderwerpen geen reacties meer toelaten.
Opgetogen na het bericht van Duderuud dat het allemaal weer werkt, wilde ik mijn recensie actualiseren.
Maar helaas, geen afbeeldingen en geen mogelijkheid meer om in te loggen, en bij scrollen verdwijnt alles...

=iii=<

MF veteraan
21 sep 2010
1.028
87
Het houdt niet op, niet vanzelf...

Ik ga kijken of ik het kan fixen.
Ik dacht ik gun het even tijd want het lijkt lastig te repareren en misschien heb je in de corona-periode wel iets anders aan je hoofd dan je vrijwillige en zeer gewaardeerde werk voor motor-forum... Maar er zijn bijna 2 maanden verstreken. Kun je een soort stand van zaken met ons delen? Al was het maar: het lukt voorlopig even niet.

Laatst bewerkt:

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
30.902
728
Ede (Gelderland)
www.motor-forum.nl
Motorshopper is knap stuk ;(

Het draaide nog altijd op hele oude (virtuele) hardware en dat is nu gedeeltelijk omgevallen. Ik ben al een hele tijd bezig om als begin het verkoop-gedeelte in MF te bouwen en dat is zo goed als klaar.
Het recensie-gedeelte van Motorshopper is echter nog niet klaar, dat is het volgende in de planning.

De foto's van Motorshopper worden sowieso nu niet getoond en ik zou je aanraden om je recensie lokaal op te slaan zodat die naar MF kan zodra het klaar is.

Excuses voor dit ongemak...