Motorshow Scheveningen

Hmmm...wat ben jij aardig GroteMuis...als ie mij voor zich had haddie het er veel slechter vanaf gebracht...ik ben aardig zolang mensen aardig zijn...en zodra ze gaan fucken hou ik me ook niet meer in...tot iemand dwars door zn ruit naar buiten trekken toe...

ps.met motorhandschoen aan kan je heel makkelijk ruit inslaan zonder er ook maar iets van te voelen
psps.hebber nooit meer wat van gehoord...is ondertussen 2 jaar terug...
 
Je kunt beter een paar uutjes bij motoport gaan rondlopen dan naar de pier gaan :( Gelukkig had ik ook nog andere afspraken in het westen des lands. Promotor op de pier was gewoon kut :j
 
Kben na al jullie lovende kritieken maar niet meer gegaan.

Wel nog effe wezen spelen met mijn japanse vriendin, maar zonder onderkuip reageert ze toch minder stabiel op hoge snelheden... 200+ kwam ze bijna los leek ut wel.
 
Kben na al jullie lovende kritieken maar niet meer gegaan.

Wel nog effe wezen spelen met mijn japanse vriendin, maar zonder onderkuip reageert ze toch minder stabiel op hoge snelheden... 200+ kwam ze bijna los leek ut wel.

Je moet japanse meisjes ook met rust laten als de onderkant niet in orde is.. :)
 
ik ben afgelopen weekend even wezen kijken in Scheveningen, het viel me niet tegen (aangezien het precies zo was als ik had verwacht)
Het ligt er aan met welke instelling je naar zo\'n dag toe gaat.
Je kunt niet verwachten van promotor (6 mensen in totaal) dat ze een evenement opzetten zoals de motorrai (het was ook nog gratis dus geen inkomsten)
Het enigste wat me een beetje tegenviel wat dat er van die foute eet-tentjes stonden (waarschijnlijk opgedrongen door de eigenaar van de pier aangezien hij gratis de pier ter beschikking heeft gesteld)

gr.

niek

ps. de cb 900f eindelijk in het echt gezien (toch beter dan kijken op plaatjes)
 
Terug
Bovenaan Onderaan