Motorsloperij Eindhoven deel:XLVI Alles moet/gaat kapot!

Status
Niet open voor verdere reacties.

wtj

MF veteraan
12 okt 2010
5.927
0
brabant
:] :] :] :] *O* Motorsloperij Eindhoven *O* :] :] :] :]

opopmaak.jpg

}) We don't give a fuck })

418395_226296977468332_100002640932491_383837_98433500_n.jpg

Het topic voor mensen uit Eindhoven en omgeving.
Er wordt vaak afgesproken op het Flight Forum (kort: FF), vlakbij Eindhoven Airport en carpoolplaats Best West (kort: BW), vlakbij afrit 27 richting Den Bosch (zie pic hieronder).

BWFF.jpg

images.aspx
De actuele temperatuur 14+ gaan met die banaan :]
images.aspx









DSCN6384.jpg




ff3.jpg

full


:} :} Foto's van onze fotografen DirtDiver, Fido-dido, Florisj en Isdatzo :} :}

6973465333_8d1500a540_b.jpg
full

fffoto.jpg

blazenbwpeppiebadwetter.jpg

















Voor mensen die willen weten wat de blauwe doen en andere links:


:') Crashes :')









weet je niet cijfers :Y







10.jpg




:] Vogezen :]
 
Laatst bewerkt:
ik lees ok weer mee. ik ga straks rond uurtje of 7 half 8 nog stukje rijden als het droog is. kom ook wel ff over ff
 
Ben nu even op het FF voor FF by night, staat iemand langs me met sparkpads die.nu er.ook mooi op staan :D

Ben nu even op het FF voor FF by night, staat iemand langs me met sparkpads die.nu er.ook mooi op staan :D
Ben nu even op het FF voor FF by night, staat iemand langs me met sparkpads die.nu er.ook mooi op staan :D

Sparkies heb ik niet, donker visier was ook niet echt ideaal _O-
 
Krijg net n fotootje doorgestuurd van net, zie dat ik geen sparkies nodig heb, voetsteunen vonken ook goed....
 
Geeft zn gopro nou nog een duidelijk beeld in het donker/ schemer?

Helaas is dat niet al te beste kwaliteit... je ziet behoorlijk wat ruis...
het is ook niet echt goed te zien welke motor er door het beeld schiet maar het scheelt wel kentekens bewerken...

Als met al geeft het wel een leuk idee maar zo scherp als overdag is het niet helaas.
Ben nu bezig met een selectie te maken en als ik nog wakker genoeg ben komt hij vanavond nog online. Zelf ben ik ook te zien, die witte waas die door het beeld komt :P Bij mij helaas geen vonken ;)
 
Laatst bewerkt:
Helaas is dat niet al te beste kwaliteit... je ziet behoorlijk wat ruis...
het is ook niet echt goed te zien welke motor er door het beeld schiet maar het scheelt wel kentekens bewerken...
EDIT: Op de Snelweg als hij op de motor zit dan is het beeld wel goed te doen, de lantaarnpalen hebben een ander licht dan op het FF en zelf rijd ik met Xenon (2x6000K)

Als met al geeft het wel een leuk idee maar zo scherp als overdag is het niet helaas.
Ben nu bezig met een selectie te maken en als ik nog wakker genoeg ben komt hij vanavond nog online. Zelf ben ik ook te zien, die witte waas die door het beeld komt :P Bij mij helaas geen vonken ;)
 
Kutchinezen kunnen ook niks op maat maken hè :/
Bar end mirror bevestiging past voor geen meter dus ga ze maar proberen op de stuurgewichten te bevestigen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan