Motorsloperij Eindhoven deel:XLVI Alles moet/gaat kapot!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beterschap!Ja, maar jouw helm moet ook haast met een moker op je hoofd getimmerd worden :')
Thanks jij ook :Y

Mijn helm zit vrij strak inderdaad maar toch comfortabel, zou geen andere willen ;)

Wil eigenlijk wel een andere maar dat is pure geld verspilling omdat het om de Simoncelli replica gaat en dat is ook een AGV GP-tech :')

Deze vind ik ook gaaf, Rossi tribute to Simoncelli
071111-a-dai.jpg
 
Laatst bewerkt:
Maar dat is vast niet het enige wat kapot is toch? Anders zou die nog vrij gemakkelijk te maken zijn lijkt me. :)
Ik vraag me af welke onderdelen essentieel zijn voor vermogenswinst, mocht je ze in een Street Triple blok willen zetten (krukas, zuigers, drijfstangen, nokkenassen en ???)
 
Maar dat is vast niet het enige wat kapot is toch? Anders zou die nog vrij gemakkelijk te maken zijn lijkt me. :)
Ik vraag me af welke onderdelen essentieel zijn voor vermogenswinst, mocht je ze in een Street Triple blok willen zetten (krukas, zuigers, drijfstangen, nokkenassen en ???)
Big-end is een aardige reparatie. Bij crossers is het vaak dat de stukken metaal die los komen de cilinder en zuiger beschadigen.
Voor vermogenswinst vooral de nokkenassen. Hiermee kan je het hele karakter van een motor veranderen. (denk aan hoe de kleppen openen/sluiten hoe lang ze open staan, hoe ver ze open gaan en de klepoverlap) De vorm van de zuiger kan mengverhouding in de cilinder ook aardig beïnvloeden. Verder hoe lichter de delen hoe makkelijker de motor in de toeren klimt.
 
Maar dat is vast niet het enige wat kapot is toch? Anders zou die nog vrij gemakkelijk te maken zijn lijkt me. :)
Ik vraag me af welke onderdelen essentieel zijn voor vermogenswinst, mocht je ze in een Street Triple blok willen zetten (krukas, zuigers, drijfstangen, nokkenassen en ???)

voor het big end moet alles uit elkaar + de rest wat je nog tegen gaat komen.
 
Ik bedoelde makkelijk in de zin van aantal benodigde reserveonderdelen... veel werk is het sowieso

Krukasje en met een beetje pech drijfstang(en): $$$

Het enige verschil tussen de daytona en de st zijn de nokkenassen en zuigers en die kunnen evt vanuit mijn blok komen.
 
Krukasje en met een beetje pech drijfstang(en): $$$

Het enige verschil tussen de daytona en de st zijn de nokkenassen en zuigers en die kunnen evt vanuit mijn blok komen.
Kan je niet de krukas en drijfstangen van dat blok in jou blok monteren? Hou je het originele blok eronder
 
Kan je niet de krukas en drijfstangen van dat blok in jou blok monteren? Hou je het originele blok eronder

moet je wel weer iedere lagerschaal gaan nameten met plastic gauges nadat je het blok weer dichtschroeft, carters hebben minimale afwijkingen.
 
ik vind die witte wel mooier. (en dan bedoel ik die zonder die grote schaamlippen.)

maar misschien kan je die op de motorberus passen ??
 
Of je gast ff naar Aachen (fc-moto zit daar in de buurt), kun je meteen ff een snelheidstest doen met helm op de A4 :+
 
Verslapen voor school, besloten om met de motor te gaan (13 min vs 50 min met de bus). Zit ergens op de snelweg, is een lange afrit waar iedereen altijd structureel 90 rijdt waar 100 de max is, dus ik ga er met een rustige 130 langs en pak de afrit, komt er na de afrit een opvallende politiebus naast me rijden. Ze kijken me aan, wijzen dat ze me in de gaten houden ofzo en gaan er weer vandoor :?

Afkloppen dus :')
 
Was niet op de A12 waar permanente trajectcontrole is hoop ik voor je. :+
 
Laatst bewerkt:
Nee zó dom is drinky nou ook weer niet :') .

Wel om heel lang de parallelbaan te pakken waar je maar 80 mag (ook incl. trajectcontrole) omdat hij niet wist dat je via de hoofdrijbaan ook naar de A27 kan :') !
 
Verslapen voor school, besloten om met de motor te gaan (13 min vs 50 min met de bus). Zit ergens op de snelweg, is een lange afrit waar iedereen altijd structureel 90 rijdt waar 100 de max is, dus ik ga er met een rustige 130 langs en pak de afrit, komt er na de afrit een opvallende politiebus naast me rijden. Ze kijken me aan, wijzen dat ze me in de gaten houden ofzo en gaan er weer vandoor :?

Afkloppen dus :')

terug zwaaien met de ''vat em in de bakkes'' gebarentaal :Y
 
Maar die simpson helmen, dat zijn toch gewoon dingen voor in de auto? Die vorm lijkt me iig niet zo chill op de motor maar dat kan aan de foto's liggen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan