Motorsloperij Eindhoven deel:XLVI Alles moet/gaat kapot!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk dit... kom er net achter dat m'n kenteken papieren verzopen zijn. Zit al een tijdje (half jaar ofzo) onder het gereedschap setje (in n plastiek hoesje) in t kontje van m'n motor.

Blijkbaar was dat plastic hoesje toch niet helemaal waterdicht _O- , papieren zijn niet echt meer leesbaar, en stinken nogal erg naar uitlaatgassen. :]
 
ik denk die gaat binnendoor terug, daarna nog lang gebleven op ff?


niet heel lang gebleven wel goed gaan rond kijken geweest voor de blauwe. ik dacht he "hij" is ineens weg zou er iets zijn. haha

en nee ik kon jullie niet bij houden richting ff. raakte jullie al kwijt bij de afslag naar tilburg haha.
 
Hey hallo, ik ben hier (d.w.z. in dit topic) voor het eerst en zal me daarom ff voorstellen.

Ik ben Rembo, 37 jaar, woon in het pittoreske Meerhoven (Grashoek, net voorbij de landelijk bekende Hovenring) en rijdt na een GSX 600F en een Thundercat nu op een 1200GS.

Zijn er hier toevallig nog meer uit de Grashoek?
 
hallo rembo. toevallig gisteren op ff??

@drinkyoghurt. nee maar rond de 170 op mijn teller begint hij toch wel wat te slingeren.vond ik niet zo.n fijn gevoel. daar moet ik nog aan wennen.
 
jammer ik kan niet naar ff. Maar als out sp2 rijder blijf ik het mooie machines om te zien en om te horen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan