Motorsloperij Eindhoven Deel XXXV

Status
Niet open voor verdere reacties.
poetsen, dat doet een mens goed hé *D zal nog vast even wat posten voor de komende dagen 8-)

img2354fo.jpg

img2360p.jpg


laterzz :W
 
Laatst bewerkt:
ike nie zit in tongelre met glasvezel *O*
Wat heeft die glasvezel er nou weer mee te maken? :')
Zonder stroom kon jij ook niet interweppen hoor :')

Wij hebben alles hier op een UPS aangesloten, maar blijkbaar zat zelfs de wijkcentrale of iets van OnsNet zonder stroom, want internet deed het hier ook niet.

Maar gelukkig, het is alweer hersteld :)
 
Wat heeft die glasvezel er nou weer mee te maken? :')
Zonder stroom kon jij ook niet interweppen hoor :')

Wij hebben alles hier op een UPS aangesloten, maar blijkbaar zat zelfs de wijkcentrale of iets van OnsNet zonder stroom, want internet deed het hier ook niet.

Maar gelukkig, het is alweer hersteld :)

moeten ze vaker doen, dan werken de flitspalen ook niet *O*
Cookies op ed.nl | ed.nl
 
oke, nu ben ik echt van de wap. Eerst zelf werken dan thuiskomen, is vriendjelief thuis die nu is gaan werken en zo weer vroeg thuis is.

Zo heb ik toch helemaal niet het idee dat het vrijdag is |(
 
tentamens voorbij, lekker met matties stappen in utrecht in tivoli. Nog nooit verder in utrecht gestapt. Op een gegeven moment moshpit, dus ik aan de kant staan. Een of andere kanker indo die me in de pit duwt. Eerste keer vraag ik 'm rustig of ie dat wil stoppen, maar dit gaat nog 4 keer door. Ik wilde 'm slaan, maar hield de eer aan mezelf en liep weg. Toen tikte hij op mijn schouder en haalde uit met een rechtse haymaker. Mij ietwat geraakt, maar als bokser laat je je daar niet door kisten.

Club was te druk om uit te halen zonder andere mensen te raken, dus naar die gast toegerend en 'm zo bij z'n hoofd vastgepakt dat ie niet meer kon bewegen, maar blijkbaar kon die nog wel bijten, dus hij beet op m'n duim als en neger op een bucket wings.

Helemaal leip, wat is deze. Hij heeft blijkbaar ook hepatitis-b gehad, en wie weet wat nog meer :')

[afbeelding]
Heb je in Eindhoven niet :N

Ruzie krijgen en gebeten worden wel, maar dan gemoedelijk he! *D
 
net gebeld door de politie dat die gast ziektes onder de leden heeft waarvoor ik behandeld moet worden, konden me niet zeggen wat. Wat een tyfuszooi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan