Motorsloperij Eindhoven Info

AUB niet sluiten

PM voor meer info


Thanks, had al zo'n vermoeden dat als ik het zelfde zou doen zonder uitleg dat het niet goed zou komen :P
 
Laatst bewerkt:
Goed dat je het even uitlegt in een PM. Ik zat nog te twijfelen waar ik eerst op zou drukken; de slotknop of de banknop. ;)
 
Was nog bij mijn vorige baan. Moet de info nog even compleet maken.
 
Laatst bewerkt:
ik sta daar voortaan wat vaker met een vriend om foto's te maken, zijn bezig met een website om ze op te plaatsen
Niet meteen verkeerd opvatten wat ik nu ga zeggen :)

Maar vraag je daar ook toestemming voor aan degene die jullie fotograferen?
Zoals je wellicht wel weet hebben we namelijk vaak genoeg daar te maken met politie omdat de buurtbewoners huilie doen over het "lawaai".
Dus wat mij betreft liever geen foto's van mensen die daar rijden openbaar op het internet plaatsen (zonder toestemming).
Ik vraag me af of dat niet sowieso al in strijd is met de privacywetgeving als je ongevraagd foto's van anderen publiceert.
 
Laatst bewerkt:
Niet meteen verkeerd opvatten wat ik nu ga zeggen :)

Maar vraag je daar ook toestemming voor aan degene die jullie fotograferen?
Zoals je wellicht wel weet hebben we namelijk vaak genoeg daar te maken met politie omdat de buurtbewoners huilie doen over het "lawaai".
Dus wat mij betreft liever geen foto's van mensen die daar rijden openbaar op het internet plaatsen (zonder toestemming).
Ik vraag me af of dat niet sowieso al in strijd is met de privacywetgeving als je ongevraagd foto's van anderen publiceert.



nee we vragen altijd toestemming. De meeste stoppen en vragen of we ze via de mail door willen sturen en dan vragen we dat ook gelijk aan ze of we ze op de site mogen zetten. Als er een nummer plaat op staat worden ze niet gebruikt. Meestal zijn de foto's alleen van voor en zei aanzicht. :)
 
nee we vragen altijd toestemming. De meeste stoppen en vragen of we ze via de mail door willen sturen en dan vragen we dat ook gelijk aan ze of we ze op de site mogen zetten. Als er een nummer plaat op staat worden ze niet gebruikt. Meestal zijn de foto's alleen van voor en zij aanzicht. :)
Ok, netjes :)

Is de website al up? :)
 
Laatst bewerkt:
zijn er echt druk mee bezig ben gisteren om 2 uur achter de laptop gaan zitten en ben er 10 uur aan bezig geweest dus vind het best goed wat we nu af hebben. je kan wel een kijkje nemen maar er staat nog niet veel op. http://need4speedfotos.webklik.nl we zijn aan het wachten op toestemming van wat meer mensen, en dan kan ik er meer op plaatsen :D
 
Ziet er netjes uit :)

Welkom bij Need4speedfoto's!
Need 4 Speed, Dé website voor al uw foto's van alles op 2 en 4 wielen! Foto's zijn gemaakt en weergeven met toestemming van de bestuurders.
Extragratis tip:
weergeven moet zijn weerGEgeven
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan