Motorsloperij Eindhoven XLI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bijna 70 euro voor een flesje olie, 't moet niet gekker worden :') .
Met stukjes goud en diamanten of wat?!
bonk.gif
 
Met stukjes goud en diamanten of wat?! [afbeelding]

Geen idee, heb de dop er nog niet afgehaald maar dat mag je wel verwachten ja :') . Misschien is het van speciale vergane dino's ofzo :? .

4 liter bel-ray volsyntheet, ze hadden niks anders. Ook zo flauw, bij bijna alle motorfietsen moet er 2.2 tot 2.8 liter in ofzo, kan je het alleen in 1L- of 4L-flessen kopen. Waarbij de 1L-fles per liter 2 keer zo duur is :') .
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, heb de dop er nog niet afgehaald maar dat mag je wel verwachten ja :') . Misschien is het van speciale vergane dino's ofzo :? .

4 liter bel-ray volsyntheet, ze hadden niks anders. Ook zo flauw, bij bijna alle motorfietsen moet er 2.2 tot 2.8 liter in ofzo, kan je het alleen in 1L- of 4L-flessen kopen. Waarbij de 1L-fles per liter 2 keer zo duur is :') .

dan heb je ook meteen de duurste olie gekocht :') half syntheet was al prima voor de r6.
en hoezo mag de olie bij mijn gixxer er maar 6k opblijven als het bij een duc 12k is :') ?
 
Sowieso is heel dat olie vervangen een beetje gehyped. Bij een auto hoef je de olie ook echt pas na 50.000 km ofzo te vervangen, eerder is eigenlijk gewoon onzin.
 
Bij alle games toch :') ?

Het haalt het beste in jezelf naar boven :') .
Ik weet nog goed dat we ooit Battlefield aan het spelen waren met een groep mensen en dat Joost con-ti-nu neer werd geschoten... vloeken jongen... ik heb niet vaak zo hard gelachen denk ik _O-
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
dan heb je ook meteen de duurste olie gekocht :') half syntheet was al prima voor de r6.
en hoezo mag de olie bij mijn gixxer er maar 6k opblijven als het bij een duc 12k is :') ?

Was niks anders :') . En ja had dan wel weer naar motoport kunnen rijden voor dat tientje want daar kost 4L halfsyntheet 60 euro :P .
Sowieso is heel dat olie vervangen een beetje gehyped. Bij een auto hoef je de olie ook echt pas na 50.000 km ofzo te vervangen, eerder is eigenlijk gewoon onzin.

Nou, in een motorfiets heeft die olie wel wat meer te lijden hè. Een motorfiets draait veel meer toeren en die olie houdt de koppeling ook nat.
 
Laatst bewerkt:
Broertje vond het leuk om te vallen met crossen. 2 wervelfracturen voor hem en 8 uur zonder eten voor mij, hatelijk :')

En de ambulance deed weer z'n sirenes niet aan :(
 
Was niks anders :') . En ja had dan wel weer naar motoport kunnen rijden voor dat tientje want daar kost 4L halfsyntheet 60 euro :P .Nou, in een motorfiets heeft die olie wel wat meer te lijden hè. Een motorfiets draait veel meer toeren en die olie houdt de koppeling ook nat.
Jonge, Hein gericke volsyntheet is 35 euro voor 4 liter
 
Groupon: deals en kortingen op restaurants, fitness, reizen en hotels, producten, beauty en meer.

10, 20 of 40 rondes rijden op circuit in Ferrari of Porsche bij ANR Group (vanaf € 119)

Na een ontvangst met koffie of thee krijg je een race- en veiligheidsinstructie. Je rijdt een aantal rondes met de race-instructeur mee en daarna kruip je zelf achter het stuur van je auto. En niet zomaar één: je kan kiezen uit een razendsnelle Ferrari of Porsche. Plankgas dus, want op het schitterende circuit van het Belgische Zolder hoef je je niet te druk te maken om andere verkeersdeelnemers. Aan het einde krijg je een certificaat mee naar huis.



:9~ Geyl!
Wie gaat er meeeee? *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan