Motorsloperij Eindhoven XLI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie een nieuw tv formatje.. battle of the daytona's... Wie krijgt m het eerst verkocht... :)
ff Reinout bellen... :P
Werken via Orion word niks meer, ik verwacht dinsdag of woensdag definitief nieuw werk te hebben *D Maar toch bedankt
 
Heeft mijn huisgenoot ook gekocht, nu kunnen de borden niet eens meer in de magnetron omdat ze niet meer kunnen ronddraaien |(
Wat Floris zei; wie verzint zoiets '(
ik wil zo ook binnen kort hallen *O*
vind ze mooi
je hebt tog een plaat in de magnetron die al rond draait dus je heb geen vierkantenbord nodig O-)
 
Laatst bewerkt:
Maar waarschijnlijk kan ik in mei weer motorrijden *O* en de motor klaar hebben voordat we naar de Vogeze gaan (voorpoten 05 + brembo shizzle }) )
Daarna ook gelijk een circuit dagje boeken, zullen er alleen niet meer veel worden dit jaar -O-

mooi, word weer een avontuur in de vogezen :P de ring en gp strecke zijn altijd te bezoeken, zit al enkele weekenden het weer te checken daar, nog steeds niks |(
 
Ja, want jij importeert kwaliteit. :Y
Meestal wel, alleen dan parkeer ik het weer tegen een paal ofzo O-) . Alleen die RSV was een beetje hmm hmm :') .
Ja maak maar eens een prijsje hans. Heb sinds kort geld over.
Welk pakket wil je :P ?
Tuurlijk wel lieverd. :P
Gelukkig maar :+ .
Ga je schamen *D .
Misschien heb ik wel interesse in een van je circuit motoren.

De R6 houd ik zelf maar die gixxer mag wel voor weinig weg. Moet nog wel wat aan gebeuren maar als jij 'm koopt doe ik dat wel :P .
 
Denk dat ik zo maar dat koppelingsdeksel van de 675 vervang... ff kijken of ik nog een oliefilter kan scoren. Dan meteen maar olie + filter vervangen.

Hebben we de 10.000km-beurt ook weer gehad :+ .
 
Denk dat ik zo maar dat koppelingsdeksel van de 675 vervang... ff kijken of ik nog een oliefilter kan scoren. Dan meteen maar olie + filter vervangen.

Hebben we de 10.000km-beurt ook weer gehad :+ .
Wat is er mis met het koppelingsdeksel dan? :?
 
Wat is er mis met het koppelingsdeksel dan? :?


Krasjes.

2gy0wp1.gif


Heb hier al een nieuwe met pakking en alles liggen, alleen te lam om te monteren :') .
 
Laatst bewerkt:
Net ff de restjes olie van alle flessen bij elkaar geschraapt.. toch nog goed voor 2 liter.

Ruimt wel op, van 5 flessen naar 1. Maar nog steeds 600cc te weinig :( .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan