Motorsloperij Eindhoven XLII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vuilnisbakken hebben idd echt totaal geen nut. Wat ik eigenlijk veel kanslozer vind is dat tegenwoordig veel volk elke dag hun afval zomaar op straat gooit. Hier op het pleintje liggen overal blikjes en lege pakjes peuken enzo... langs elke weg rondom elke McDonalds in Nederland zie je een spoor van zooi die wordt achtergelaten. Het is gewoon zo'n enorm laffe hippiemaatschappij hier. Al dat volk heeft totaal geen normen en waarden meer, opvoeding is er nauwelijks. Gewoon kansloos. Als je hier je best doet in dit land dan heb je het gewoon erg goed, maar onderwijl heb je wel enorm veel last van al die paupers die nergens iets om geven :r


ben het geheel met je eens.
is op school ook een ramp om de 10 meter staat een vuilnisbak maar ze gooien het gewoon op de grond. en als je dat dan ziet en zegt tegen zo'n leerling, krijg je altijd het antwoord "ja maar dat is niet van mij". waar gaat dat toch heen.
 
Vuilnisbakken hebben idd echt totaal geen nut. Wat ik eigenlijk veel kanslozer vind is dat tegenwoordig veel volk elke dag hun afval zomaar op straat gooit. Hier op het pleintje liggen overal blikjes en lege pakjes peuken enzo... langs elke weg rondom elke McDonalds in Nederland zie je een spoor van zooi die wordt achtergelaten. Het is gewoon zo'n enorm laffe hippiemaatschappij hier. Al dat volk heeft totaal geen normen en waarden meer, opvoeding is er nauwelijks. Gewoon kansloos. Als je hier je best doet in dit land dan heb je het gewoon erg goed, maar onderwijl heb je wel enorm veel last van al die paupers die nergens iets om geven :r

Ik weets. Elke afrit van de snelweg is één grote bende. Neem je troep gewoon mee naar huis of gooi het ergens in een prullenbak, is niet moeilijk ofzo.

In Scandinavië heb je dat veel minder, ook in de steden. Daar zie je amper rommel. Blijkbaar hebben ze 't daar wel begrepen.

Maar ook in 't bos, als ik op de mtb zit.. hoeveel troep je tegenkomt
fuckneehe.gif
.
 
Ik weets. Elke afrit van de snelweg is één grote bende. Neem je troep gewoon mee naar huis of gooi het ergens in een prullenbak, is niet moeilijk ofzo.

In Scandinavië heb je dat veel minder, ook in de steden. Daar zie je amper rommel. Blijkbaar hebben ze 't daar wel begrepen.

Maar ook in 't bos, als ik op de mtb zit.. hoeveel troep je tegenkomt [afbeelding] .
Nederlanders zijn smerig '( nou ja veel dan :P
 
Laatst bewerkt:
Jazeker, zeg maar wanneer je het zou willen doen. Welke schakelaar btw?
 
Ze zijn er wel en anders gaan ze maar verplicht elke dag naar de sportschool :+


Dunne agenten (Lees: Alledaagse straatagenten) krijgen gewoon 3 hempies 4 shirts en een blouse aan. Daarover krijgen ze nog een veel te grote jas met schoudervulling aan.

Dan zijn ze breed.!









(En voelen ze zich zo.)
(Zie het als een manier van zelfvertrouwen te kweken).
 
Doe mij maar gewoon een Speed Triple hoor :9

2 foto's uit het Speed Triple topic, die hadden gisteren een ritje georganiseerd.

0eb7b10e9db4ec2aec7e4dc11785bbe9


9728d42e94e4f2bfc09ce68a362dbedf
 
Laatst bewerkt:
Jazeker, zeg maar wanneer je het zou willen doen. Welke schakelaar btw?


de schakelaar om mijn lichten uit te kunnen doen zodat alleen de circels branden.

en ja ik heb deze week vakantie. jij niet he. in de avonden heb ik nog wel wat trainingen maar die zijn ook wel wat later.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan