Motorsloperij Eindhoven XLVIII - Sloperij kan weer beginnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

J_rider

MF veteraan
3 jun 2011
5.861
0
:] :] :] :] *O* Motorsloperij Eindhoven *O* :] :] :] :]

full


}) We don't give a fuck })

Het topic voor mensen uit Eindhoven en omgeving.
Er wordt vaak afgesproken op het Flight Forum (kort: FF), vlakbij Eindhoven Airport.
full

full

full


images.aspx

images.aspx






Agenda




Voor mensen die willen weten wat de blauwe doen en andere links:
Links handige MF-topics

:') Crashes :')






'( Romeinse cijfers '(

weet je niet cijfers :Y






:] Vogezen :]
 
Laatst bewerkt:
Never ending story.. :') .Nee, moet die ook eerst maar eens gaan fixen ehh :+ .

Never ending story2 :')

Weet eigenlijk niet of de 2de macht wel voldoet. Hoe gaat het met de R6 en de GSXR?
 
Laatst bewerkt:
Leuk spul zo'n triumph, maar je moet er geen gas mee geven. Heb martijn er nog voor gewaarschuwd maar hij wilde niet luisteren.. komt 'ie vanzelf achter :P .
Marianne bedoel je toch :? Of heeft Martijn die/ook een 675?
 
Weet eigenlijk niet of de 2de macht wel voldoet. Hoe gaat het met de R6 en GSXR?

Ja, binnenkort eens uitzoeken welke boutjes ik precies nodig heb zodat ik jou aan 't werk kan zetten :P . Dan een keertje nieuwe olie erin, de wielen eronder hangen en dan kan 'ie weer los.

GSX-R ga ik wss een straatmotor van maken, maar dat staat nu dus ff op een laag pitje. Eerst alle 35235 andere probleemgevallen.
 
Ja, binnenkort eens uitzoeken welke boutjes ik precies nodig heb zodat ik jou aan 't werk kan zetten :P . Dan een keertje nieuwe olie erin, de wielen eronder hangen en dan kan 'ie weer los.

GSX-R ga ik wss een straatmotor van maken, maar dat staat nu dus ff op een laag pitje. Eerst alle 35235 andere probleemgevallen.
_O-
Voor wat betreft die boutjes, laat maar weten ;)

Ja, maar ik had martijn gewaarschuwd :+ .
Die zal wel heel blijven ;)
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig is het weer koud en nat :')

Gisterenochtend nog zat motorrijders op de A8 bij Stuttgart gezien, het was daar 17 graden en zonnig :o
 
Gelukkig is het weer koud en nat :')

Gisterenochtend nog zat motorrijders op de A8 bij Stuttgart gezien, het was daar 17 graden en zonnig :o
Dat hopen van jou heeft niet echt gewerkt. Maar gelukkig kan het niet echt lang meer duren nu :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan