Motorslot bij Lidl vanaf 22-03

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Slechts € 14,99 vanaf 22-03-2004. Voor dat geld kan het niet veel wezen maar voor dat geld kun je je geen buil vallen en wellicht schrikt het af ;)

04_1561_b.jpg


Materiaal: gehard carbon staal
Incl. 2 sleutels
Lengte: 105 cm.
Supersterk gehard metaal

http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20040322.p.Motorslot
 
is mooi "je weet wel"als je niet in de regio woont! ik had wel zo'n tanktas willen hebben maar woon behoorlijk in de andere regio! LIDL bedankt! ;(
 
Slechts € 14,99 vanaf 22-03-2004. Voor dat geld kan het niet veel wezen maar voor dat geld kun je je geen buil vallen en wellicht schrikt het af ;)

http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20040322.p.Motorslot

Maar toch het eerste wapen dat je hebt tegen diefstal is al snel afschrikking, als je een mooie bike ziet zonder enig slot, dan kan je hem ook sneller meenemen. Dan is de stap voor een dief dus veel makkelijker als bij een flink slot.

En bovendien heb je voor ieder redelijk slot weer een flnk aantal minuten nodig om die eraf te halen.


Bogey Dope
 
Laatst bewerkt:
Voor dat geld kun je er wel 3 kopen.
Die stop je dan in die tanktas en als je je fiets parkeert doe je ze alledrie er aan.
 
Gewoon kopen, schrikt iig af!
En niet zeiken over snel open te maken: veel goedgekeurde sloten ook binnen 1 minuut open...
 
ja, ik woon mooi in de regio voor die tank tas :P En ik denk dat ik dat slot ook mooi neem.
 
hmm 22-ste ff booscahppen doen ! :9

edit : d8 vanmiddag al te kunnen scoren , helaas moet een weekie wachten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dat slot in bij lidl in duitsland zien liggen ,
zo op het oog niets mis mee degelijke kwaliteit prijs verhouding(TUV GS keurmerk)
 
is mooi "je weet wel"als je niet in de regio woont! ik had wel zo'n tanktas willen hebben maar woon behoorlijk in de andere regio! LIDL bedankt! ;(

Tja das eff flink balen !
Heb zelf ook al gezocht of ik vrienden in die buurt heb, helaas....
Kunnen we geen actie starten voor forumers die in de verkeerde regio wonen ?
 
En mocht het slot niets zijn, dan hang ik em wel aan me fiets. Als je daar een slot voor koppt ben je meestal ook nog duurder uit :+
 
Hmm ik zoek nog een tanktas eigenlijk... Komt de aanbieding na de tijd misschien nog naar het hele land ofzo? Of hoe zit dat bij hen?
 
wat zijn we weer blij met de LIDL :}

maandagochtend staat mijn motor in de fietsenstalling, dan nog met geleend slot..
 
ja ben blij dat ik het weet heb dan wel geen motor maar een slot kan je maar alvast hebben toch,of ik die tanktas neem weet ik nog niet mischien wel handig kijk wel wat voor materiaal het is maar johan bedankt he !!!!
 
Als je er één wilt, wees dan wel snel. Dit soort dingen is zo uitverkocht.


(Maar ik werk er lekker, dus ik hoef niet voor de deur te liggen :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan