motorslotpaal

mooie beveiliging

Ton

1. dit is spam, maar 't kan er nog mee door omdat het toch een meerwaarde biedt
2. ga je op je eige post/'uitvinding' positieve commentaar geven?!

Verder, mooi systeem, alleen zie'k geen meerwaarde t.o.v. een fatsoenlijke paal (goedkoper want geen kettingverdwijnsysteem) waar je je eige slot aan kan hangen.
Dat ketting systeem in de buis lijkt me op't eerste zicht redelijk makkelijk saboteerbaar (vuil, steentjes, ...) trouwens. Goed getest?

_________________
http://www.pricewatch.be/images/mybike/ (Mijn Suzuki GSX-R600) http://www.pricewatch.be/cossiepower (My brothers high performance car)

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-08-03 10:57 ]
 
Ik vind het wel een mooi syst. zeker voor in Rotterdam een oplossing. Zeker nu mijn VFRiendin een VFR heeft gekocht. Ik vraag me af of ik dat ding nog wel uit de grond krijg als ik een keer wil gaan verhuizen..........

 

Ik weet het niet, nu staan de motoren van mijn vriendin en mij aan elkaar. Is een van ons twee weg op de motor dan staat de ander mogelijk alleen en dan is zo'n paal best een oplossing denk ik.

 
is zeker een mooi dingetje
maar ik denk dat je zelf ook een heel end goedkoper uit bent als je een las aparaat pakt en aan de gang gaat.

 
is zeker een mooi dingetje
maar ik denk dat je zelf ook een heel end goedkoper uit bent als je een las aparaat pakt en aan de gang gaat.

Ik wou het niet zeggen, maar dacht het ook. Heb een zeer handige pa, die een handvol lasdiploma's heeft, en die boetseert me ook wel zoiets in elkaar als ik het hem lief vraag. Maar toch denk ik dat er wel een markt voor is...
 
Ik vind het ook wel grappig, maar veel te duur.

Ik ken ook wel mensen die dit veel goedkoper voor mij kunnen maken dnek ik.
 
Kvind ut belachelijk... Gewoon Spam annex reclame hier op het forum :(

Trouwens een paar JAAR geleden heeft iets soortgelijks al in de kicxstart gestaan.. Niks nieuw onder de zon deze paal.
 
leuk apparaat....ziet er geinig uit...

maar ik zou het niet kopen...moet je altijd zo'n paal mee achter op je motor mee zeulen... :P hehe


 
ik heb bij mij thuis een grondanker

gemaakt van 0.5 mtr rvs paal rond 60mm en daar op een halve pijp rond 100 mm.
dit alles verzonken in de grond.
staat niet in de weg en is zeer degelijk.
zal er wel eens een foto van maken als de bike eraan vast zit.

prijs kreeg geld toe (in de baas zijn tijd)
werktijd ongeveer 1 uur




 
Ik heb zitten denken om zoiets aan te schaffen. Echter ik hik een beetje tegen die kosten aan en mijn motor staat bovendien in een afgesloten parkeergarage.

Maar ziet er wel goed uit.
 
Op 2001-08-03 10:56, schreef poohbeer:
Op 2001-08-03 10:51, schreef cyclanc:
mooie beveiliging

Ton

1. dit is spam, maar 't kan er nog mee door omdat het toch een meerwaarde biedt
2. ga je op je eige post/'uitvinding' positieve commentaar geven?!

Verder, mooi systeem, alleen zie'k geen meerwaarde t.o.v. een fatsoenlijke paal (goedkoper want geen kettingverdwijnsysteem) waar je je eige slot aan kan hangen.
Dat ketting systeem in de buis lijkt me op't eerste zicht redelijk makkelijk saboteerbaar (vuil, steentjes, ...) trouwens. Goed getest?

Ach wat is spam... ik vind dit niet eens echt spam. Het gaat hier om een product waarmee je je motor aan vast kunt maken zodat ie niet gestolen wordt. Echte spam vind ik een bericht waarin staat dat je je piemel kan verlengen enzo ;)

Je kan inderdaad ook zelf zoiets maken, gewoon een gat in de grond maken, beton storten, 2 (of meer) grote ringen erin hangen en voila, uw eigen motorpaal, waar je ook 2 of meer motoren aan vast kunt maken.

Ton ik wil je motorpaal wel gratis testen voor je, ik woon in Amersfoort ;)

Toch is deze motorpaal meer voor particulieren, ik denk niet dat bedrijven en winkels zoiets plaatsen, immers is het je eigen verantwoording om je motor goed op slot te doen. Voor de auto gaan ze toch ook niet speciale boxen maken? ;)
 
Op 2001-08-04 11:02, schreef JK:
Ach wat is spam... ik vind dit niet eens echt spam. Het gaat hier om een product waarmee je je motor aan vast kunt maken zodat ie niet gestolen wordt. Echte spam vind ik een bericht waarin staat dat je je piemel kan verlengen enzo ;)

Het is spam, maar zoals ik al zei omdat het on-topic is voor dit forum moet het zeker kunnen. Anders wordt't hier wel erg gauw saai. :) Noujah, misschien moeten we er maar een ander woord voor gebruiken want als zoiets niet meer kan heeft dit forum ook niet echt veel meer te bieden natuurlijk.
 
Op 2001-08-04 13:20, schreef poohbeer:
Op 2001-08-04 11:02, schreef JK:
Ach wat is spam... ik vind dit niet eens echt spam. Het gaat hier om een product waarmee je je motor aan vast kunt maken zodat ie niet gestolen wordt. Echte spam vind ik een bericht waarin staat dat je je piemel kan verlengen enzo ;)

Het is spam, maar zoals ik al zei omdat het on-topic is voor dit forum moet het zeker kunnen. Anders wordt't hier wel erg gauw saai. :) Noujah, misschien moeten we er maar een ander woord voor gebruiken want als zoiets niet meer kan heeft dit forum ook niet echt veel meer te bieden natuurlijk.

spam=worst! :)
Maaruh.. ja hoe zullen we het dan noemen... 'on-topic spam' ?
of 'on-topic worst' :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan