motorsnuffel wil zich bij deze even voorstellen!

motorsnuffel

MF'er
25 apr 2008
34
0
Rotterdam
Hey motorfanaten! :]

Bij deze wil ik me even voorstellen. Mijn naam is Edwin 't Hooft, ik ben 26 jaar en woon sinds een paar jaar in Rotterdam (voorheen tig jaar in Woerden). Nadat ik jaren helemaal gek was van alles wat op vier wielen met een motor voortbeweegt (:N ja, ik weet het, sorry..) ben ik nu dan eindelijk ook geínfecteerd met het motorvirus! :P

Ik had mijn rijbewijs in juli 2007 gehaald. Het was toch even wennen zo'n motor. Ik heb ongeveer 8 jaar als bezorger de buurt onveilig gemaakt op mn scooter, maar ik had nog geen ervaring met schakelen. Al met al moet ik zeggen dat ik het toch redelijk snel heb opgepikt én uiteindelijk redelijk makkelijk mijn motorrijbewijs heb gehaald! :)

Na vele jaren taxi gereden te hebben als bijbaan en een enkele race experience op Zandvoort te hebben gevolgd, ben ik nu klaar voor het echte werk op 2 wielen! Ik ben nog echt een rookie want ik heb helaas, door geld- en tijdgebrek, nog niet kunnen rijden sinds ik mn rijbewijs heb.. :$

Ik ben op dit moment volop aan het sparen en denk dat ik maart 2009 een 2e hands supersport ga kopen uit 2003/2004. Mijn gevoel ligt bij de honda cbr 600rr of de yamaha r6. Ik heb recent een proefrit gemaakt op de nieuwste versies en ik moet zeggen..dt was verdomd verslavend!! In de tussentijd moet ik de zomer maar doorkomen met het huren van motoren! :]

Ik hoop jullie een keer onderweg te zien, ander wel op dit morum!

Groetjes,

Edwin 8-)
 
Welkom!!!

een goede keuze hoor cbr600rr of R6

Zo direct gaan alle moraalridders zegge dat het geen beginnermotoren zijn maar als je jezelf in de hand hebt kan t prima.

Zelf zou ik voor de cbr 600rr gaan.
1e het is een honda
2e R6 is heeel hoogtoerig, dus je moet hem eerst (heel) hoog in de toeren jagen voordat ie echt los komt.

Veel veilige Kms!
 
Hey Tun-C,

Bedankt voor je reactie! Ja, ik weet dat ik nog weinig ervaring heb en dus stap voor stap de motor moet leren kennen/uitproberen. De honda cbr 600rr spreekt mij ook het meeste aan. Hij is wat gebruiksvriendelijker (honda kenmerk hè) , je steunt minder op de polsen en hij lijkt mij een meer vergevingsgezinde motor. Goed voor een beginnende motorrijder die graag een supersport wil hebben!! ;)
 
Edwin
01.gif


Welkom vanuit een immer zonnig Tilburg (Topic). Veel plezier en hou de goede kant boven.

Shaggy's%20TLR.jpg
 
WOERDEN *O* (zie je nu wel shaggy, jij met je Tilburg)

Welkom op 't MF..

Groeten uit woerden
 
Terug
Bovenaan Onderaan