Motorsport, het verleden, het heden en de toekomst ?!

2023 begint niet positief Suzuki out Yamaha met 2 motoren op de grid.
Wat ik wel als fan posi vind zijn veel raceweekenden en de sprintrace op Zaterdag.Veel teams en rijders zijn er niet happy mee met een heel druk jaar ergens wel te vatten.Ben benieuwd hoe de sprintrace zal verlopen,bandenshit zal niet echt sprake van zijn.
Hoe het over pakweg 5 jaar zal zijn is glazenbollenwerk.
 
Ho ho,er zijn grenzen :+
Maar voor een lekker potje oude disco mag je me rustig wakker maken:t
We organiseren gewoon een groepsmeeting als Kool & The Gang met carnaval.
Even wat afro kapsels en laarzen met hoge hakken of rollerskates regelen.
In het kader van dit topic hou ik ook van alle muziek sinds de motorsport bestaat. ;)
 
Laatst bewerkt:
de lengte van de race heeft geen invloed op het overhitten van de voorband, een rondje of 2 schat ik is voldoende daarvoor ;)
Maar je kan wel lekker de achterband oproken. ;)

Zelf op circuitdagen rij ik met bandenmanagement. -O-
 
Het beeld op vroeger is natuurlijk ook een beetje geromantiseerd he, want met je caravan of tentje in een boerenweiland tot aan de assen in de blubber klinkt wel leuk, maar dat was het natuurlijk niet. En realistisch bekeken heb ik niet in de jaren 90 de spannendste wedstrijden gezien, vaak grote verschillen, met de privateers die op twee rondjes gereden worden. Dan waren de laatste paar motoGP races op Assen meer entertainend. En ja het wordt allemaal te klinisch, omdat er zoveel geld in om gaat, maar het zijn iig nog echte prototypes die rondrijden, dat is in de F1 al een heel stuk minder.
 
Het beeld op vroeger is natuurlijk ook een beetje geromantiseerd he, want met je caravan of tentje in een boerenweiland tot aan de assen in de blubber klinkt wel leuk, maar dat was het natuurlijk niet.
WSBK Assen 2003....

HPIM1641.JPG



HPIM1643.JPG

Gast was zo dronken als een aap, net zo lang vol gas tot het blok kaduuk was.
Wat moet die een kater hebben gehad.
 
Kleur achtergrond en kleur nummers niet meer handhaven maar vrij geven :N Fout!
500/Motogp achtergrond geel nummer zwart
250/Moto2 achtergrond groen nummer wit
Supersport 600 achtergrond wit nummer blauw
Superbikes/F1 achtergrond wit nummer zwart
Enz.….
De toppers in de MotoGP zal iedereen wel kennen, maar weet iemand waarom de rest van het veld en dan ook de rijders in de Moto2 en Moto3 incognito willen rondrijden? In ieder geval voor het grote publiek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan