Motorsportlifestyle

Jim

MF veteraan
20 aug 2008
1.760
29
Goedemorgen,

a.s Maandag ga ik voor het eerst via MSL circuit rijden. Nu ben ik hier niet eerder geweest. en heb ook nog geen circuit gereden. Ik zit in groep 1.

Iemand nog tips? Waar ik bv de auto met trailer veilig kwijt kan. Waar mijn motor moet staan tijdens tussen pauzes.. Waar de genen die ik meeneem kunnen bivakkeren..

Alle tips zijn welkom.

Jim
 
Goedemorgen,

a.s Maandag ga ik voor het eerst via MSL circuit rijden. Nu ben ik hier niet eerder geweest. en heb ook nog geen circuit gereden. Ik zit in groep 1.

Iemand nog tips? Waar ik bv de auto met trailer veilig kwijt kan. Waar mijn motor moet staan tijdens tussen pauzes.. Waar de genen die ik meeneem kunnen bivakkeren..

Alle tips zijn welkom.

Jim
Op zandvoort ??

auto op de paddock
motor in de pauzes ook
je toeschouwers ook of in dat restaurantje of in je auto

dat was mijn ervaring
 
Toeschouwers kunnen ook boven op het dak van het pitgebouw, of gewoon over de paddock lopen. Als het droog is dan anders gewoon lekker in het restaurantje zoals Straycattt al zei.

Ik ben er maandag zelf ook *O* wij huren altijd een pitbox vinden we altijd erg makkelijk!

Toeschouwers kunnen ook achter de pitmuur staan, maar daar zien ze niet zoveel. Anders kunnen ze achter de muur bij de Hugenholtz gaan staan, dan zien ze je ook nog een bocht nemen van dichtbij ;)

Misschien zie ik je morgen :W hoe ziet je motor eruit?
 
:^

Beetje op tijd komen en parkeerplaats genoeg achteraan op het terrein, voor de Tarzanbocht. :P
 
:^ _O-

Het wordt je ook allemaal wel duidelijk als je daar aankomt
;)

Eenmaal de afslag van het circuitterrein genomen..
Even rechts de bocht door en onder het tunneltje door, en dan weer links met de bocht mee.
Helemaal uitrijden, voorbij de pitboxen etc. Helemaal uitrijden! :+
 
Laatst bewerkt:
Toeschouwers kunnen ook boven op het dak van het pitgebouw, of gewoon over de paddock lopen. Als het droog is dan anders gewoon lekker in het restaurantje zoals Straycattt al zei.

Ik ben er maandag zelf ook *O* wij huren altijd een pitbox vinden we altijd erg makkelijk!

Toeschouwers kunnen ook achter de pitmuur staan, maar daar zien ze niet zoveel. Anders kunnen ze achter de muur bij de Hugenholtz gaan staan, dan zien ze je ook nog een bocht nemen van dichtbij ;)

Misschien zie ik je morgen :W hoe ziet je motor eruit?

Ja denk het wel, zit wel in de beginnersgroep.

Fiets:
1127swl.jpg
 
Ja denk het wel, zit wel in de beginnersgroep.

Fiets: [http://i54.tinypic.com/1127swl.jpg (afbeelding)]
Die fiets is wel makkelijkk te herkennen, als ik je zie kom ik wel even gedag zeggen. Rij zelf in groepp 3. Als ikk je niet zie op CPZ wens ik je heel veel plezier :W
 
En waar moet ik ongeveer zijn op de paddock. Staat bij pitbox 25 voor keuring, en ergens een MSL camper?
 
Camper valt wel op ;) die staat vlak naast de ingang van de pitlane. Net voorbij het pitgebouw. Kan niet missen. Staat een groot bord waar de technische keuring is. Bij het inschrijven vertellen ze je wel waar de briefing is.
 
Camper valt wel op ;) die staat vlak naast de ingang van de pitlane. Net voorbij het pitgebouw. Kan niet missen. Staat een groot bord waar de technische keuring is. Bij het inschrijven vertellen ze je wel waar de briefing is.
Zo groot is het er nou ook weer niet. :Y
 
En wat was je tijd? Ik was afgelopen vrijdag en we hadden superrrrrrr weer :D

me snelste tijd is in groep 1 2.34 :(
 
Inclusief een uitstapje in de Tarzan (zie foto) 2.13. :+

Zandveurt.jpg
 
En wat was je tijd? Ik was afgelopen vrijdag en we hadden superrrrrrr weer :D

me snelste tijd is in groep 1 2.34 :(
Ik heb in de 2e sessie een 2.33 gereden 2 rondes voordat ik onderuit ging door dat stomme oliespoor van iemand. Lag al voor de Audi-S. Had juist het vertrouwen in de regen en de regenbanden goed te pakken.
Nog 3 uur lang bij de spoedeisende hulp gezeten met mijn maat die net na mij onderuit ging bij uitkomen Kumho ook door de olie :X hij heeft zijn pols gebroken. Was niet onze dag :(

Hopelijk volgende keer weer een droge dag B|
 
Ben jij onderuit gegaan??? KUT!

Ja der was eerder iemand gegaan, en die heeft ze motor op gepakt en met lekkage door gereden.
Het is mij erg goed bevallen. Helaas regende het, en dat hield het tempo er uit. Was wel goed om een beetje techniek aan te leren op lage snelheid.

Mijn tijd weet ik niet (kon het niet vinden), maar heb me erg vermaakt, en alles heel gehouden, en dat maakte het een topdag!

full
 
Laatst bewerkt:
Ja klopt weet niet wie dat is geweest met de lekkende olie, maar had hem graag even willen bedanken :X

Het gebeurde bij het aanremmen voor Audi-S zag de gele vlag en ben toen van het gas gegaan en rustig mijn rem aangelegd. En opeens gleed mijn voorwiel weg.

Had je nog wel zien staan, maar was een beetje druk door de valpartijen dus kun helaas ff geen gedag zeggen. Fijn dat het je ondanks de regen goed is bevallen! Wie weet tot de volgende keer!
 
:? lekker *** dan om zo te vallen :(
ALS je weet dat je lekkage hebt dan ga je toch meteen van de baan af en rij je niet door |(

Ik zit ff te kijken wanneer we weer gaan. wil eigenlijk elk weekend wel :9~

me maat zijn fiets werdt afgekeurd. teveel speling in de lagers van het achter wiel. Terwijl hij de motor net had opgehaald bij de dealer om vloeistoffen te vervangen. helaas niet verder gekeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan