Motorsportschool Limburg

Xegano

MF'er
8 apr 2013
208
28
Heerlen
Hallo MFers,

Ik heb pas mijn rijbewijs en wil graag beter leren motor rijden (bochten nemen enzo)
En vroeg me daarom af of er in Limburg in de buurt van Heerlen een motorsport school is.

Ook zou ik graag willen weten of het een probleem zou zijn daar dat mijn motor begrensd is naar 25kw.
 
Kijk eens op de site van Peter Waterval www.peterwaterval.nl . Hij doet ook VRO's in de limburgse heuvels, maar ook ardennen e.d.
Fijne instrcuteur met veiligheid en fun hoog in het vaandel!
Ook organiseert hij toertochten met en zonder voorrijders naar de ardennen. Over de leukste en onbekendste wegen....
 
Hey dat ziet er wel netjes uit ik zal eens informatie bij hem opdoen :D
Maar ik bedoelde eigenlijk of er ook circuits zijn waar je ook begeleiding kunt krijgen voor een tijdje in mijn buurt.
 
Circuit Zolder heeft toch wel eens circuitdagen,
kan je op beginners niveau inschrijven en krijg je een mooie dag met begeleiding op circuit :)

Zolder is vanaf sittard een half uurtje rijden.... dicht in de buurt genoeg ? :P
 
Ah dat is precies waar ik naar zoek :D Ik zal eens een mailtje sturen naar ze van hoe het precies zit en wanneer ik zou kunnen beginnen want dat is me niet heel duidelijk. Het zal ook wel duur zijn neem ik aan dus daar moet ik het dan maar met mijn ouders over hebben haha.

Heel erg bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan