motorstalling delft

haha okee maar in welke wijk is jouw garage dan? :P

dat weeti k ook nog niet, heb nu verschillende opties open staan, en ben nu nog aan het bekijken welke ik ga nemen. En nee het is geen instemming, en ook geen studenten huis. Dus ik hoef niet op hun reactie te wachten maar zij wachten op mijn reactie ;)
 
Wat een luxe. Kun je de andere opties met ons delen als je zelf gekozen hebt?
 
heej,
ik heb mijn motortje midden in het centrum gestald. heb een kamer op de brabantse turfmarkt, mijn huisbaas is ook eigenaar van een stel oude pakhuizen hier achter en die zijn bereikbaar via een afgesloten rolluik. echt ideaal. Hoor wel vaker dat het krijgen van een fatsoenlijke stalling in delft moeilijk is.
Maar wat rijden en studeren jullie dan.
ikke rij een gs 500 en ga bijna iedere dag met het beestje naar faculteit werktuigbouw.
groeten paul
 
heej,
ik heb mijn motortje midden in het centrum gestald. heb een kamer op de brabantse turfmarkt, mijn huisbaas is ook eigenaar van een stel oude pakhuizen hier achter en die zijn bereikbaar via een afgesloten rolluik. echt ideaal. Hoor wel vaker dat het krijgen van een fatsoenlijke stalling in delft moeilijk is.
Maar wat rijden en studeren jullie dan.
ikke rij een gs 500 en ga bijna iedere dag met het beestje naar faculteit werktuigbouw.
groeten paul


Motorstudenten Delft

Moet je even hier kijken ;)
 
Een vriend van mij stalde zijn motor bij de 'fietsenstalling' bij het station. De beste man is net uit Delluf verhuist, dus allicht dat er nog een plekje is.....

Succes,

Fokbow
 
das waar ook dat deed een vriend van mij ook dat naast die snackbar bij de fietsenstalling.
weet niet wat het kostte
 
moguh, is er al nieuws omtrent een stalling hier in mijn mooie stadje? of hebben die studenten alles alweer ingepikt? :+ en nog iemand rijden dit weekend?
 
moguh, is er al nieuws omtrent een stalling hier in mijn mooie stadje? of hebben die studenten alles alweer ingepikt? :+ en nog iemand rijden dit weekend?

Volgens mij moet je peekoo gewoon ff mailen. Voor mij is het nu even niet meer van toepassing; de motor staat id winterstalling bij me ouders. Ik ga volgend voorjaar weer opzoek naar een stalling.
 
Hallo,

Er werd gevraagd waar de stalling is. Dat gaat ik nog ff een x vertellen.
Vanaf 1 November, morgen dus eigenlijk, is er plek voor een motor in een garagebox bij de Foreestweg in delft. Dat is vlakbij de Prinses Beatrixlaan richting Rijswijk.

De kosten komen op 35,- euro per maand.
Heb je verder nog vragen,
meelen kan altijd: peekoo@planet.nl

Groetjes
 
Ik weet niet wat het kost maar een vriend van me heeft zijn motor in een citybox staan.

www.citybox.nl

Hebben alleen geen vestiging in Delft maar als het is om de motor de winter door te brengen is het misschien een idee.
 
Ik weet niet wat het kost maar een vriend van me heeft zijn motor in een citybox staan.

www.citybox.nl

Hebben alleen geen vestiging in Delft maar als het is om de motor de winter door te brengen is het misschien een idee.

in wateringen zit er 1. dat is miss 30 minuten fiesten (als je doorfiets binnen 20 minuten)
 
*O*

Hallo!

Ik zoek een motorstalling in delft, liever in de buurt van buitenhof.

Andere alternatief is als iemand hetzelfde probleem heeft, met mij een garage delen in de schiehal!


MVG
Carlos
crlsbrrds@gmail.com
 
*O*

Hallo!

Ik zoek een motorstalling in delft, liever in de buurt van buitenhof.

Andere alternatief is als iemand hetzelfde probleem heeft, met mij een garage delen in de schiehal!


MVG
Carlos
crlsbrrds@gmail.com

Ik heb vorig jaar maar me zoektocht gestaakt wegens einde van seizoen, maar ben onlangs bij de Borent geweest die vragen iets van 80e p/mnd voor hok van 2,5*3 meter ongeveer. Dan betaal je dus wel 960e per jaar aan stalling. Kan denk ik net 2 motoren dan betaal als nog 480e pp. Schiehal is voor een garage toch 120e per maand?
 
a) Mogen daar motoren gestaald worden?

b) is het 24 uur per dag, 7dpw beschikbaar?

Mail mij dan! Ik moet zsm een plek vinden!
 
a) Mogen daar motoren gestaald worden?

b) is het 24 uur per dag, 7dpw beschikbaar?

Mail mij dan! Ik moet zsm een plek vinden!

a) ja ze hadden na gevraagd, wel de eis dat het niet lekt/stuk karton eronder. Verder is het verboden gevaarlijke stoffen op te slaan buiten de motor, dus geen jerrycans benzine.

b) je krijgt een pasje waarmee je de deur opent (rode deur bij de kwikfit) dus niet aan de schie kant.
 
Het is dus 24/24, 7/7 bereikbaar...

Ben je ook op zoek, of weet je van iemand die op zoek is?
 
|(

Update: Je mag wel de motor stalen bij BORENT maar ZONDER VLOEISTOFEN! Geen benzine en geen olie in of op de motor...
Als ik de motor altijd rijklaar wil, moet ik ergens anders zoeken... Daarom mijn eerste idee van en garage bij de schiehal....

Als iemand geinteresseerd is in het verdelen van ruimte en kosten, aanmelden aub! Er past gemakelijk 3 motoren in!
 
|(

Update: Je mag wel de motor stalen bij BORENT maar ZONDER VLOEISTOFEN! Geen benzine en geen olie in of op de motor...
Als ik de motor altijd rijklaar wil, moet ik ergens anders zoeken... Daarom mijn eerste idee van en garage bij de schiehal....

Als iemand geinteresseerd is in het verdelen van ruimte en kosten, aanmelden aub! Er past gemakelijk 3 motoren in!

Die lui weten niet wat ze willen. Ik had eerst ook een nee, toen zei ik dat ik dat vaag vond. Benzine tank boven heet motorblok is toch ook veilig :) . Had hij even collega/baas gebeld en mocht het wel.

Voorlopig ga ik geen stalling meer huren. Kan voor kortere periodes nu en dan bij kennissen staan. Voor de rest staat hij in groningen.
 
Hallo,

Er werd gevraagd waar de stalling is. Dat gaat ik nog ff een x vertellen.
Vanaf 1 November, morgen dus eigenlijk, is er plek voor een motor in een garagebox bij de Foreestweg in delft. Dat is vlakbij de Prinses Beatrixlaan richting Rijswijk.

De kosten komen op 35,- euro per maand.
Heb je verder nog vragen,
meelen kan altijd: peekoo@planet.nl

Groetjes

Ik weet dat t een tijdje gelede is dat dit is gepost, maar ik heb je tog een mail gestuurd.

Maar meer mensen met meer tips zijn ook welkom, ik zoek nog een stalling het liefst bij de foreestweg dus...

e-mail = menhou@gmail.com
 
Mijn vader heeft bij de Foreestweg ook een garage .Daar is nu ook weer een plek vrij.
Voor meer info kan je contact opnemen met mij op daborg@casema.nl
 
heej,
ik heb mijn motortje midden in het centrum gestald. heb een kamer op de brabantse turfmarkt, mijn huisbaas is ook eigenaar van een stel oude pakhuizen hier achter en die zijn bereikbaar via een afgesloten rolluik. echt ideaal. Hoor wel vaker dat het krijgen van een fatsoenlijke stalling in delft moeilijk is.
Maar wat rijden en studeren jullie dan.
ikke rij een gs 500 en ga bijna iedere dag met het beestje naar faculteit werktuigbouw.
groeten paul

Brabantse turfmarkt->werktuigbouw met de motor? :? Dan toch wel de werktuigbouw in Eindhoven mag ik hopen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan