motorstalling delft

Tristan_nl

Rookie
9 aug 2006
5
0
Delft
Ik zoek een motorstalling in het centrum van delft voor mijn ducati monster, om deze op mooie dagen te voorschijn te halen om een stuk te gaan rijden.
Wie heeft er nog plek in zijn schuur/garage of weet iemand? Tegen betaling.

groeten Tristan Foppen

p.s. Het kan dat dit niet hier hoort, maar bij te koop gevraagd vond ik het ook niet echt passen.
 
Hey!
Ik heb hetzelfde probleem. (Ook in delft). Ben je toevallig student in delft? Je naam komt bekend voor, thaiboks je toevallig? Ik ga miscchien maar een box huren bij de borent, als ze eindelijk weten wat de prijzen gaan worden. (En ik het dus acceptabel vind.)

Grtz Jeff
 
Ik ben nu een half jaar klaar, zat op de TH.

Hoe zit dat met een box huren bij Bo-Rent? Ligging is opzich ook goed voor mij, misschien een box delen of zijn ze heel klein?

groeten Tristan
 
Nou het probleem was dat ze me niks konden vertellen. Het kon van 1m2 tot 20m2, maar niks bekend over prijzen ed. Het pand is al opgeleverd aan hen, maar ze gaan het pas vanaf sept exploiteren.
Over 2 week ga ik weer even langs, ik zal dan hier even posten hoe het zit. Delen zou best een optie kunnen zijn.

grtz Jeff

PS schiehal zegt me niks

*edit omdat ook ik google heb*

Het is ongeveer bij de praxis denk ik.
www.schiehal.nl/
prijs 55e voor L 2.25m, B 1.85m
Hoelang is een motor eigenlijk?

PS bij de borent beweerden ze sowieso goedkoper te zijn dan de concurrenten, dus ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
zo'n zx6r is +/- 210cm lang, 75cm breed en 120cm hoog
dus passend en metend krijg je daar 2 motoren in

...de vraag is of gevaarlijke vloeistoffen erin mogen blijven
 
zo'n zx6r is +/- 210cm lang, 75cm breed en 120cm hoog
dus passend en metend krijg je daar 2 motoren in

...de vraag is of gevaarlijke vloeistoffen erin mogen blijven

die twijfel hadden ze ook even bij de borent, maar dat kon wel na navraag. Tsja....gewoon even informeren dan
 
je kan hem ook voor 900E per jaar in de phoenix garage stallen. :( :( :(
ik ben ook op zoek geweest en heb uiteindelijk besloten dat buiten onder een hoes op een rustige plek ook voldoet daar ik ook op ieder moment wil kunnen rijden en niet eerst een ahlve stad af wil gaan
 
Hoi JFW,

wel mooi dat we beiden het zelfde probleem hebben.
mail me is, misschien kunnen we samen een oplossing vinden.

groeten Tristan


die twijfel hadden ze ook even bij de borent, maar dat kon wel na navraag. Tsja....gewoon even informeren dan
 
Hee hallo,

Ik zag dat jullie op zoek waren naar een motorstalling.
Ben je dat nog steeds? Nu komen er 2 stallingplaatsen vrij vlakbij de foreestweg in delft.

Er moet nog wat papierwerk geregeld worden tussen de verhuurder en mij maar dat komt denk ik wel goed.
gr.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/427532/7a780fd5c69117312e41e466c4edecb6 (Afb003.jpg)​
 
Misschien heb ik ook wel interesse. Wat zijn de maandelijkse kosten?
 
Hee hallo,

Ik zag dat jullie op zoek waren naar een motorstalling.
Ben je dat nog steeds? Nu komen er 2 stallingplaatsen vrij vlakbij de foreestweg in delft.

Er moet nog wat papierwerk geregeld worden tussen de verhuurder en mij maar dat komt denk ik wel goed.
gr.

Goeiedag, ik ben nieuw op dit forum, maar eiglijk lees ik hier al sinds een half jaar zonder geregistreerd te zijn dus... ;)

Maar dees topic leek me te interessant, ik ga namelijk mssn volgend jaar ook motor kope en dan wil ik eerst een stalling zoeke.

wat Peekoo zegt spreekt me erg aan, namelijk omdat ik op loopafstand vd foreestweg woon, maar eerst nog een paar vrage, hoop dat je die kan beantwoorden:

Hoe kom je aan die garages, ik weet waarschijnlijk waar je bedoelt, maar dat is tog particulier?

waar kan ik informatie over vinden?

wat zijn de prijzen?

en is er volgend jaar misschien nog plek?

hoop dat je me vragen kan beantwoorden!

greetz
 
Hee hallo,

Ik zag dat jullie op zoek waren naar een motorstalling.
Ben je dat nog steeds? Nu komen er 2 stallingplaatsen vrij vlakbij de foreestweg in delft.

Er moet nog wat papierwerk geregeld worden tussen de verhuurder en mij maar dat komt denk ik wel goed.
gr.

Hallo peekoo.

Het is voor mij ook loopafstand dus klingt erg interessant. Ik begrijp dus dat het garageboxen zijn, die gedeeld gaan worden? Ik ben ook benieuwd wat de kosten gaan worden per maand, zou je dat even kunnen posten.

Grtz Jeff
 
Hallo
even wat aanvullende info voor de stalling.
Ik ga maandag bellen met inderdaad een particuliere verhuurder.
Een motor maat van mij is verhuisd en heeft de stalling niet meer nodig.
Nu moet de stalling op mijn naam gezet worden en dat moet officieel enzo.

Het is een garagebox en ik denk dat 4 motoren max is.
Er staan er nu 2 in.
De kosten komen denk ik rond de 35,- per maand. Maar dat moet ik dus nog even afwachten.
Het zou per 1 november in kunnen gaan.
Ik hou jullie op de hoogte.

Groeten Peet
 
hallow delluftenaars, als er iemand nog een stallingkje weet hier in tanthof oost hou ik me aanbevolen... en jfw, doe je dat thaiboksen bij silent dragon? ben daar namelijk n keertje weze kijken
 
trouwes, als jullie n stalling zoeken in t centrum, isset dan misschien niet een idee om gewoon es wat bedrijven/winkels langs te gaan, misschien dat een of andere toko wel n plekkie hebt dat je kunt huren
 
hallow delluftenaars, als er iemand nog een stallingkje weet hier in tanthof oost hou ik me aanbevolen... en jfw, doe je dat thaiboksen bij silent dragon? ben daar namelijk n keertje weze kijken

Sportcentrum 8-)

direct ff spammen O-) : 22 oktober eerste NSK-1 Thaiboksen, in het sportcentrum

http://www.snc.tudelft.nl/nskthaiboksen (www.snc.tudelft.nl/nskthaiboksen)
 
owjee altijd weer die studenten he, mag ik nogeeneens meedoen omdat ik geen student ben! :P doe jij ook mee an die kampioenschappen en is t mogelijk om te kijken? zit erover te denken om hier in delft te gaan thaiboksen
 
owjee altijd weer die studenten he, mag ik nogeeneens meedoen omdat ik geen student ben! :P doe jij ook mee an die kampioenschappen en is t mogelijk om te kijken? zit erover te denken om hier in delft te gaan thaiboksen

je moet voor NSK wel student zijn of max dit jaar afgestudeerd zijn. Ik ga die kampioenschappen niet redden. Combi van niet fit en hard trainen=> last van schouder en rug. Maar ook niet studenten kunnen sportkaart kopen al is dat wel veel duurder dacht ik.
 
Ik ben ook hopeloos op zoek naar een motorstalling in Houten, omgeving centrum. Ik denk dat ik onderhand al 30 mensen gevraagd heb met garage (niemand interesse :N ) Sorry dat ik een beetje offtopic ben TS...maar ik hoop dat er iemand op reageerd :+ .
 
De stalling is vanaf nu, en betalend vanaf 1 november, beschikbaar
voor 2 motoren.
De kosten zijn 35,- euro per maand.
Het is een gedeelde garagebox. Klussen kan daar helaas niet.

Reacties en vragen?

peekoo@planet.nl
 
Na de zomervakantie heb ik een stalling voor 1 of meerde personen in delft.
(nog niet helemaal zeker)
 
Terug
Bovenaan Onderaan