Motorstalling Den haag gezocht!

YaKuZa

MF veteraan
10 mrt 2004
9.101
0
Den Haag
Facebook
Ik vind mijn huidige stalling te duur, dus ik zoek iets anders, een parkeerplek delen een garagebox delen is allemaal een optie zolang hij maar niet buiten staat, gewone maandelijkse betaling want hier in Den Haag willen ze ook wel eens een jaar vooruit en daar begin ik liever niet aan.

Weet je wat? Dan hoor ik het wel!!


Motor stinkt\lekt niet, kan ook handig zijn om te vermelden :P en ik heb geen strafblad(ook dat is handig om te vermelden ik blijf dus met me tengels van jou motor af ;) )
 
Laatst bewerkt:
waar in den haag?

ik zou ook wel open staan voor een stalling.. laakkwartier oost.


Ik zoek rondom het zuiderpark, maar als het normaal bereikbaar is met de auto vind ik het ook goed, dus niet als ik een dag me motor op haal dat ik dan 15 euro betaald parkeren kwijt ben, ik betaal in mijn huidige stalling 47,50 dat vind ik wel heel erg veel :X
 
Benedenhuis kopen/huren met achterom ;)

Ik heb daar mazzel mee , naja mazzel ik heb een huis met achterom gekocht retehandig voor de hobby :) Als je de motor alleen in de winter wilt stallen is het geen probleem hier maar als je zegt hij staat daar en ik kom gemiddeld 2x per week de motor ophalen om te rijden is het niet te doen voor mij.
 
Benedenhuis kopen/huren met achterom ;)

Ik heb daar mazzel mee , naja mazzel ik heb een huis met achterom gekocht retehandig voor de hobby :) Als je de motor alleen in de winter wilt stallen is het geen probleem hier maar als je zegt hij staat daar en ik kom gemiddeld 2x per week de motor ophalen om te rijden is het niet te doen voor mij.

Ja dat wilde we ook, maar het juiste huis kwam maar niet langs, en 1 werd voor me neus verkocht toen dr tijd, toen maar gekozen voor een boven wonig, voordeel is wel dat het een ruim huis is en er nooit stampers boven je komen te wonen, maar ja die motor krijg ik net de trap niet op :P

Bedankt voor het aanbod, mag ik jou aanbod even achter de hand houden, ik weet namelijk niet of het contract weer een jaar in gaat of dat ik dan maandelijks kan opzeggen, dan is het bij het eerste geval wel handig dat ik ergens een plek heb voor tijdelijk :} , en hij is best wel mooi om naar te kijken en je mag er op zitten maar rijden uhm................. :N ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan