Motorstalling Den Haag

Jarno79

Rookie
1 mrt 2008
9
0
Ik ben sinds kort verhuisd maar nog steeds op zoek naar een veilige stalling voor mijn motor. In principe alleen voor de zomermaanden, maar het hele jaar is ook geen probleem.
Heeft iemand toevallig enig idee?

Vr. gr,

Jarno
 
Ik ben sinds kort verhuisd maar nog steeds op zoek naar een veilige stalling voor mijn motor. In principe alleen voor de zomermaanden, maar het hele jaar is ook geen probleem.
Heeft iemand toevallig enig idee?

Vr. gr,

Jarno

Den Haag is nogal groot. Het is beter om even aan te geven in welke wijk je wat zoekt en tegen welke prijs. Het zal echter niet gemakkelijk worden een betaalbare plek te vinden...
 
In principe ben ik bereid alles in Den Haag zelf en evt Voorschoten te accepteren. Ik heb het al aan wat collega's nagevraagd en wordt idd. taai. Shurgard met €135,- vind ik toch wat ruig...
Ik zat zelf aan een max. bedrag van €75,- te denken
 
2 trappen op wordt toch wat lastig. Met een trialmotor een leuke uitdaging maar deze oplossing gaat het helaas niet worden. Thanx anyway...
 
Delft is idd. ook niet al te ver. Enig idee wat de kosten zijn in geval van huur?
 
Thanx, ik ga maar eens bellen. Toevallig iemand nog enig idee of er zoiets ook in Den Haag is=
 
met hoeveel motoren sta je daar ongeveer? Is het te bereiken als ik evt. met de trein naar Delft ga?
Bedankt voor de reacties, top!
 
Weet iemand toevallig nog iets in de buurt van Voorschoten of Wassenaar?
 
Luigi, erg jammer die reactie van je...
Ik zit zelf nl. met het probleem dat ik van de verzekering geen ruimte kan delen met een ander, vandaar mijn vraag.
Wederom hierbij het vriendelijk verzoek of iemand nog een box/ruimte weet in de omgeving van Den Haag weet.

Vr. gr,

Jarno
 
Een oud topic maar het onderwerp dekt volledig de lading... :Y

Sinds kort in het bezit van een motor en bijbehorend rijbewijs, nu alleen nog op zoek naar een stalling of garagebox.
Huur of koop is voor mij beide een optie zolang de locatie maar goed is.

Weet of heeft iemand toevallig iets in de buurt van de Fahrenheitstraat (wijken Valkenbos, Regentesse, Bomen- Bloemenbuurt)?

Bedankt alvast!
 
Laatst bewerkt:
Op de hoek van de Wognumstraat en de Medemblikstraat zit een (lege) winkel. Daarop staat een bord "stalling gezocht voor uw motor?" met een telefoonnummer.

Is nog bij je in de buurt ook! (Nabij de volendamlaan/escamplaan/Loosduinseweg). Rij eens langs zou ik zeggen!
 
Thanks voor jullie reacties!
Gisteren had ik wat tijd om overal langs te lopen (voor mij moet een stalling binnen een aantal minuten lopend te bereiken zijn, wel handig als je je motor ook voor woon-werk gebruikt).

Die bij de Wognumstraat was een beetje te ver uit de buurt (maar was anders zeker interessant geweest) en voor de Copernicusstraat was ik net te laat: het laatste plekje was een paar uur eerder weggegeven... '( Ik sta nu wel op de wachtlijst en met een beetje mazzel gaat er snel iemand weg :Y

Gelukkig heb ik iets kunnen vinden in de Beukstraat. Nog meer MF'ers die daar staan toevallig?
 
Terug
Bovenaan Onderaan