Motorstalling gezocht A'dam omgeving Damrak

MasterTommy

MF veteraan
14 sep 2008
13.390
290
Amsterdam
Zoek een plekje om m'n motor neer te zetten in de omgeving van het damrak in a'dam. Wie weet er nog een goede locatie die op loopafstand ligt?
 
Zal morgen even voor je rondvragen. Ik gok de kans 50/50 dat ik wat voor je kan regelen. Het zal dan iets in de richting worden van een garagebox, waar ook kosten aan vast zitten per maand.
Ik beloof nog niks en ik begrijp dat ook jij nog niets beloofd:)
 
Zal morgen even voor je rondvragen. Ik gok de kans 50/50 dat ik wat voor je kan regelen. Het zal dan iets in de richting worden van een garagebox, waar ook kosten aan vast zitten per maand.
Ik beloof nog niks en ik begrijp dat ook jij nog niets beloofd:)

Als je dat wil doen ben ik je zeer dankbaar. Per maand betalen vind ik niet erg (of het moet stervensduur zijn). Zolang het maar op loopafstand is, want ik moet s'morgens ook naar mn werk natuurlijk. :P

:}
 
Ik weet vroeger dat je hem kosteloos in de Bijenkorf kon zetten via de fietsenstalling ingang.
Maar na de herinrichting weet ik niet of die optie er ng is.

Gr.
 
Hola!
Ik heb het even voor je gecheckt, maar ik moet je teleurstellen.
Mocht ik per toeval nog iets horen, hoor jij weer van mij :).
 
anders ff vragen bij de Cafe's in de buurt.Die hebben meestal wel ergens in de buurt een opslagje om bv het terras s'winters te stallen
 
Laatst bewerkt:
Een motorfietsstalling bij het Damrak is net zoiets als een oase in de Sahara!

:)
 
Laatst bewerkt:
Zoek een plekje om m'n motor neer te zetten in de omgeving van het damrak in a'dam. Wie weet er nog een goede locatie die op loopafstand ligt?
Vlak voor de Teasers stond/staat bijna altijd een BMW f800 dinges , eigenaar is een beetje apart joch die rondrijd met een hanekam.


Misschien eens aan hem vragen of ie daar een beetje veilig staat :P
 
Miste vorige week ook die rode F800, stond er in ene een S1000RR :9~ . Nog geen stickertje daarop.

Die was blauw, leenfiets van BMW om een weekendje af te raggen in de eifel. Is goed gelukt moet ik zeggen. Heb nu een nieuwe besteld in motorsportkleuren. Maar dat ding komt pas donderdag en ik kan niet wachten, aaaaargh! :+

Wat een ongeloofelijk kanon trouwens. 2011 R1 is er he-le-maal niks bij. :o Doe je 299 @ 12K RPM, kan ie er 14,5K. -_- GPS zag ik in m'n ooghoek op 310 staan op een gegeven moment.

Heb je een stickertje over trouwens? Heb weer een lading besteld, maar dat duurt nog minimaal een week...
 
Laatst bewerkt:
Die was blauw, leenfiets van BMW om een weekendje af te raggen in de eifel. Is goed gelukt moet ik zeggen. Heb nu een nieuwe besteld in motorsportkleuren. Maar dat ding komt pas donderdag en ik kan niet wachten, aaaaargh! :+

Wat een ongeloofelijk kanon trouwens. 2011 R1 is er he-le-maal niks bij. :o Doe je 299 @ 12K RPM, kan ie er 14,5K. -_- GPS zag ik in m'n ooghoek op 310 staan op een gegeven moment.

Heb je een stickertje over trouwens? Heb weer een lading besteld, maar dat duurt nog minimaal een week...

Heb wel een stikkertje voor je over hoor. Ben morgen avond bij de Dam....
 
Laatst bewerkt:
Die was blauw, leenfiets van BMW om een weekendje af te raggen in de eifel. Is goed gelukt moet ik zeggen. Heb nu een nieuwe besteld in motorsportkleuren. Maar dat ding komt pas donderdag en ik kan niet wachten, aaaaargh! :+

Wat een ongeloofelijk kanon trouwens. 2011 R1 is er he-le-maal niks bij. :o Doe je 299 @ 12K RPM, kan ie er 14,5K. -_- GPS zag ik in m'n ooghoek op 310 staan op een gegeven moment.

Nice, very nicee! Congratzz 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan