Motorstalling gezocht (Omgeving Spijkenisse)

KawaKip

MF'er
28 okt 2014
75
10
Poortugaal
Beste Leden,

Sinds twee weken geleden is mijn motor gestolen uit de garage van mijn appartementen complex...

Ik wil binnenkort weer kijken voor een nieuwe motor, alleen zoek ik hier een nieuwe veilige plaatst voor.

Ik heb me rot gezocht in de buurt, maar kan eigenlijk weinig vinden. Misschien heeft iemand tips hoe of wat.

Bedankt!
 
Wat hoop je dat veiliger is als de garage uit je eigen complex?

Als ze hem willen is hij weg. Punt.


Ik werk in Spijkenisse en heb dus wel wat connecties maar again, wat hoop je dan te vinden?
 
Laatst bewerkt:
Een belangrijk ding is beveiliging, je kan er alles aan doen. De ruimte beveiligen, GPS tracker in je motor. Nu was er alleen een deurtje van een publiekelijk toegangkelijke ruimte? Dan staat-ie eigenlijk in de etalage... Ik heb wat motoren die nix waard zijn, maar ze staan gewoon in de huiskamer, daar komen ze echt niet makkelijk bij
 
Wat hoop je dat veiliger is als de garage uit je eigen complex?

Als ze hem willen is hij weg. Punt.


Ik werk in Spijkenisse en heb dus wel wat connecties maar again, wat hoop je dan te vinden?
Wel een beetje kort door de bocht.
De mate waarin ze moeite moeten doen om 'm mee te kunnen nemen, speelt nl een rol in of ze het exemplaar willen of niet.
Om binnen zo'n parkeergarage te komen bv, kost vaak al nauwelijks moeite.
Dat geldt lang niet voor elke stallingmogelijkheid, om maar wat te noemen.
Wel is het zo dat het niet 100% mogelijk is om diefstal uit te sluiten...
 
Wat hoop je dat veiliger is als de garage uit je eigen complex?

Als ze hem willen is hij weg. Punt.


Ik werk in Spijkenisse en heb dus wel wat connecties maar again, wat hoop je dan te vinden?

Er is toch degelijk een verschil tussen een publieke garage en een garagebox lijkt mij?

Zoals Bikerbertus aangaf het is vrij makkelijk om uiteindelijk in de garage te komen dan een garagebox.
 
Waar staat dat het een publieke garage is in je OP?

Maar goed, succes dan.

"Garage van mijn appartementen complex" Dus open voor het gehele appartementen complex. Misschien was ik hier onduidelijk in. Ook kan er iedereen inlopen als de deur open gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan