Motorstalling in gemeente Best, Oirschot

Chris6691

Rookie
28 dec 2012
3
0
Hallo mede-MF'ers

Ik heb het plan opgepakt om een oude Goldwing GL1200 te gaan kopen.
Helaas heb ik zelf geen mogelijkheid om de motor te stallen.
Tijdelijk kan ik de motor bij kennissen stallen maar ik wil graag een permanente stalling in de omgeving van Best/Oirschot

Ik ben al geruime tijd op het net aan het zoeken maar heb niet veel meer kunnen vinden dan caravanstallingen in de directe omgeving.
Zelfs daar heb ik het geprobeerd maar die zitten niet echt te wachten op het stallen van een motor (motorrijders en sleurhutten is natuurlijk ook niet de beste combinatie)
Eentje stond er welwillend tegenover maar dan alleen als winterstalling (heel fijn natuurlijk) maar ik zoek echt een stalling waar ik regelmatig met de motor in en uit kan.

met vriendelijke groet,

Chris
 
Hallo mede-MF'ers

Ik heb het plan opgepakt om een oude Goldwing GL1200 te gaan kopen.
Helaas heb ik zelf geen mogelijkheid om de motor te stallen.
Tijdelijk kan ik de motor bij kennissen stallen maar ik wil graag een permanente stalling in de omgeving van Best/Oirschot

Ik ben al geruime tijd op het net aan het zoeken maar heb niet veel meer kunnen vinden dan caravanstallingen in de directe omgeving.
Zelfs daar heb ik het geprobeerd maar die zitten niet echt te wachten op het stallen van een motor (motorrijders en sleurhutten is natuurlijk ook niet de beste combinatie)
Eentje stond er welwillend tegenover maar dan alleen als winterstalling (heel fijn natuurlijk) maar ik zoek echt een stalling waar ik regelmatig met de motor in en uit kan.

met vriendelijke groet,

Chris

Chris wellicht een idee... maar bij citybox in Eindhoven kun je redelijk goedkoop je motor stallen en kun je er dacht en nacht in...
 
Hoi Blacky85,

Goed idee, ga ik achteraan.
Bedankt voor de tip,

Groetjes Chris
 
Terug
Bovenaan Onderaan