Motorstalling in monster (den haag)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Millah@work

MF'er
15 mrt 2005
198
0
Monster
Heeft er iemand een motor stalling te huur in monster, als het ff kan in de buurt van de "kleine jan" (voor de mensen die niet weten wat dit is: een cafe in het centrum)
 
hmmm volgens mij genoeg tuinders in de buurt die misschien een plekje over hebben. Wellicht idee om advertentie te plaatsen in westlandse courant?
 
jah er zijn idd genoeg tuinders ik kom ook vaak in monster, ik weet zelf niet echt een stallingsplek maar je kan misschien bij de molenweg ofzo daar in de buurt kijken, of idd advertentie in de krant zetten
 
hmmm volgens mij genoeg tuinders in de buurt die misschien een plekje over hebben. Wellicht idee om advertentie te plaatsen in westlandse courant?
full
 
Ik zou 'm niet graag in een ketelhuis willen neerzetten, tenzij je het niet erg vind om na een maand stilstand in een ketelhuis je banden compleet verdroogt terug te vinden ;)

Maare, volgens mij is er niet zo heel veel te vinden in de buurt. Ik denk dat je moet kijken naar overdekte caravan-stallingen. Die zijn hier in de buurt zat. Of gewoon een goede hoes over je motor en in de winter in de winterstalling bij een motorzaak :)
 
he ik werk in Monster, bij de watertoren.
inderdaad heel veel kassenhouders tussen jan en de watertoren. Misschien zie ik julle wel eens rijden.
 
zou wel kunnen rij op een gs 500 F (zwart) 2004 model met kuip, heb de hele winter door gereden dus je zou me best wel tegen zijn gekomen.

Kom net van peulwijk af was weer een super show van howard en egbert
 
[off-topic]
ik zie dat je bij xtilton werkt, dan ken je ron jutte zeker wel?
[/off-topic]
Ja natuurlijk ken ik die, maar hoe zie je dat ik bij Xtilton werk? Haha, ik run de zaak bijna nu.
En aan jouw emailadres te zien is Ron zeker familie van je? :)
 
Ja natuurlijk ken ik die, maar hoe zie je dat ik bij Xtilton werk? Haha, ik run de zaak bijna nu.
En aan jouw emailadres te zien is Ron zeker familie van je? :)

je zie ff hierboven dat je werkt bij de watertoren en ik had in je profiel gezien dat je ICT'er bent --> 1+1=2 ;)
hij is mijn oom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan