Motorstalling in Noord Spanje

RippaLot

MF'er
14 sep 2007
54
0
Hillegom
Sinds enkele jaren gaan we naar Pals (omgeving Gerona) op vakantie. Buiten een prettig klimaat zijn daar veel wegen met prima asfalt die eigenlijk allemaal uitnodigen om eens een lekkere rit op de motor te maken.

Ik zit er aan te denken om daar in de regio een degelijke oldtimer te stallen en daar eens wat ritjes mee te gaan maken als de rest van de familie aan het strand ligt.

Weet iemand misschien een adres waar ik mijn motor (overdekt) zou kunnen stallen?

Ik heb al eens geinformeerd bij de lokale caravanstalling maar die rekent daarvoor hetzelfde als voor een caravan. Vindt ik een beetje fors gezien het verschil aan vierkante meters dat je in beslag neemt.
 
Is er in Gerona niet ergens een motorhandel waar je hem neer kan zetten?
Lijkt me ook handig voor het geval dat je brik niet meer wil starten na een periode van rust. Zomaar een ideetje.....
 
Had ik nog niet aan gedacht maar is wel een goed idee.
Misschien moet ik ook maar eens wat tijd investeren in een paar woorden Spaans. Eerst maar eens kijken of ik wat adressen kan vinden in de Gele Gids of via Google.

Thuis krijg ik ze altijd wel aan de praat maar in m'n caravan heb ik niet zoveel gereedschap.

Thanks!
 
Terug
Bovenaan Onderaan