Motorstalling in Utrecht

Kakaroto

Die hard MF'er
17 aug 2006
342
0
Utrecht
Ik ben op zoek naar motorstalling in Utrecht incl. stopcontact voor een druppellader. Liefst in de buurt van Leidsche Rijn.
Ik heb een Ducati Monster S4RS.

Wie kan mij helpen?
Ik ben ook bereid om ruimte te delen.

Eventueel een andere optie: Bij ALLSafe opslag in Utrecht is een 9m2 ruimte beschikbaar voor 2 motoren. (1e verdieping en via de lift kun je direct naar de ruimte rijden) Kost EUR89,00 per maand inclusief 2 stopcontacten. Voor mij alleen is de ruimte te groot. Eventueel kan ik de ruimte met nog een persoon delen. Wie heeft interesse?

Gr,

Xue Hao
 
Laatst bewerkt:
Dag Kakaroto,

De advertenties waar bahco naar linkt gaat over de stalling van motorjoost en van mij.
Wij tweeen zijn inderdaad nog op zoek naar een derde die zijn motor bij ons wil stallen.

Die twee advertenties zijn inmiddels niet meer actueel en.
Zie voor meer info onze laatste advertentie met foto's: Stalling aangeboden Utrecht Hoograven

Laat maar weten als je nog vragen hebt of als je geïnteresseerd bent!

Groet,

Erik
 
Hi,

Ik en een huisgenootje hebben naast ons appartement ook nog wel ruimte voor een extra motor. Wij wonen wel in Overvecht, ik weet niet of dat niet te ver is voor je het is wel enorm vlakbij het station. Wij hebben geen stroom in de garage maar je mag best de accu opladen in ons appartement maar dan moet je de accu zelf wel even eruit halen maar dat is zo gepiept lijkt me.

Stuur maar een PB als het je wat lijkt ;).


Plekje is ingenomen ;).
 
Laatst bewerkt:
@erikkral & Cyntax: Bedankt voor jullie aanbod. Ik zoek graag een ruimte met stroomvoorziening. Om die reden zoek ik nog even verder.
 
Ook ik zoek een box. Ook ik wil graag delen.
Kararoto, samen eventueel bij ALLSafe is een optie.

Ik hoor het graag!

Groeten Tumierah
 
Mijn vriendin en ik zijn ook nog op zoek naar stalling voor onze motoren in Utrecht. ( Honda cbf)
Utrecht Noord heeft de voorkeur, maar we staan overal voor open. :)
 
Ben ook opzoek naar een stalling in Utrecht (buurt van Ondiep, maar kan ook wat verder).
@Tumierah en Melski, hebben jullie al wat gevonden of zijn jullie ook nog opzoek?
 
Excuus voor mijn late reactie!.. Wie zoekt er nog een stalling?
Gezien de vraag is het ook mogelijk om een garagebox te huren waar we meerdere motoren in kunnen stallen in omgeving Utrecht. Denk dat er zeker 4 motoren in een garagebox passen.
 
Excuus voor mijn late reactie!.. Wie zoekt er nog een stalling?
Gezien de vraag is het ook mogelijk om een garagebox te huren waar we meerdere motoren in kunnen stallen in omgeving Utrecht. Denk dat er zeker 4 motoren in een garagebox passen.
Hallo, ik ben ook op zoek naar een stalling voor motor, als er nog mogelijkheden zijn hoor ik het graag. En zeker ook waar je ook je motorkleren kan achterlaten.

Maar ik zie dat deze stallingen om 23.00 gesloten zijn. Das niet altijd even handig denk ik toch.
 
Ik wil mijn box wel delen met 2 anderen , geen stroom aanwezig en er kan niet gehobby't worden dus alleen stallen .Het is wel buiten de stad Utrecht maar niet echt ver verwijdert !
Groet Eddy.
 
Hi,

Ik wil een garagebox in Tuindorp / Voordorp (Utrecht-Noord) gaan huren en zou dit graag met enkele anderen delen. Zijn er op dit forum mensen met interesse?
 
Hi,

Ik wil een garagebox in Tuindorp / Voordorp (Utrecht-Noord) gaan huren en zou dit graag met enkele anderen delen. Zijn er op dit forum mensen met interesse?

Ik heb interesse om mee te doen. Nu in het bezit van 1 motor en daar komt een tweede bij.
 
Ik heb een stallingsplek beschikbaar in de parkeer kelder van een pand op de Gruttersdijk (Vogelenbuurt) te Utrecht. Het is een auto vak, maar ik denk dat daar ook 2 a 3 motoren kunnen staan. prijs is €150,- p/m voor de hele plek, het is overdekt en afgesloten. Momenteel is er geen stroom aansluiting aanwezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan