Motorstalling Rotterdam gezocht

Ifoo

Rookie
8 sep 2004
12
0
Rotterdam
Het lessen gaat lekker, BV examen is gehaald en mijn instructeur heeft er vertrouwen in (ik ook trouwens). Ik heb al een paar keer een mooie motor gezien maar durf de koop niet aan in verband met ontbreken van een stalling. Wie o wie weet een stalling in Rotterdam Bergpolder of eventueel Noord ? De enige (bij mij bekende) stalling is vol, ik sta op de wachtlijst maar heb nog een paar wachtenden voor me en er zit geen schot in (lijkt de chello help-desk wel...). Alle tips zijn welkom.

Ifoo.
 
Thanx voor de tip. Als is ik niets anders kan vinden in Bergpolder of in Noord is dat een mooie oplossing. Voorkeur gaat echter nog steeds uit naar iets in de buurt. Tips blijven uiteraard welkom...
 
Boxcompany in de spaansepolder.
Vlakbij Motorport ;)
Heb ik ook een paar maanden gebruik van gemaakt en je kan 'm dag en nacht ophalen 7 dagen in de week.
 
Je hebt trouwens ook nog shurgard of zo iets dat zit naast carpetland op afslag Spaansepolder, ik weet alleen niet of die ook motoren willen stallen :?
 
ja dat doen ze wel maar shurgard is volgens mij vrij duur.
Gelukkig heb ik nu eindelijk een grote garage maar stallign was voor mij ook altijd een probleem.

Het beste is een kennis vinden bij wie je hem in de garage kan stallen maarja, die zijn er niet altijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan