motorstalling te huur Haarlem

gidobob

Rookie
23 aug 2006
1
0
Haarlem
Hoi,

Ik heb voor twee motoren een motorstalling nabij het Kleverpark te Haarlem. De garagebox is erg goed beveiligd d.m.v. een standaard garagedeur en een extra stalen poort voor de box. De garagebox ligt uit het zicht, dus men kan niet zien wat er in en uit gaat.
De huurprijs is nader overeen te komen en het is niet de bedoeling dat er aan de motor wordt gesleuteld daar.
Voor meer informatie graag even bellen naar 06 19642766. Indien niet wordt opgenomen, even sms-en.
 
Hoi,

Ik heb voor twee motoren een motorstalling nabij het Kleverpark te Haarlem. De garagebox is erg goed beveiligd d.m.v. een standaard garagedeur en een extra stalen poort voor de box. De garagebox ligt uit het zicht, dus men kan niet zien wat er in en uit gaat.
De huurprijs is nader overeen te komen en het is niet de bedoeling dat er aan de motor wordt gesleuteld daar.
Voor meer informatie graag even bellen naar 06 19642766. Indien niet wordt opgenomen, even sms-en.
Is het nu een box voor twee motoren die te huur is? of is het een box waar jij 2 motoren in hebt staan waar nog een derde bij past :?

Ik ga je van de week even bellen :Y en ga je daarom dus maar niet vertellen dat dit topic eigenlijk in Te koop aangeboden thuis hoort, ik vertel je dus ook niet dat je het verplaatsen aan kunt vragen door op dit symbooltje te klikken en je verzoek bij een moderator neer te leggen. Want als ik dit allemaal vertel, is ie zo verhuurd :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan