Motorstalling te huur in Wateringen

CoolCur

MF'er
29 mrt 2004
171
0
Den Haag
Goedemiddag! Een vriendin van mij heeft een flinke garage voorzien van electriciteit te huur in Wateringen centrum. Passen met gemak 2 motoren in, wellicht 3 in een schuine opstelling indien de motoren niet te groot zijn. Huurprijs is € 175 met 2 maanden borg.

Mocht je interesse hebben of iemand weten, stuur een berichtje!
 

Bijlagen

  • Stalling 1.jpg
    Stalling 1.jpg
    215 KB · Weergaven: 10
  • Stalling 2.jpg
    Stalling 2.jpg
    359,1 KB · Weergaven: 10
  • Stalling 3.jpg
    Stalling 3.jpg
    240,8 KB · Weergaven: 11
  • Stalling 4.jpg
    Stalling 4.jpg
    22,2 KB · Weergaven: 9
€175 pm 😵 couleeereh................. Eerst maar eens €100 eraf!
Zo wil ik ook wel rijk worden...….🤪

Ben nu ook in onderhandeling voor een (iets grotere) garage voor slechts €60 pm. (3-4 motoren)
Ook sta ik nu op een wachtlijst voor een andere garage (iets kleiner) voor slechts €35 pm. (2-3 motoren)
'For the time being' een tijdje in de dure (met evt onderhuur), maar als goedkope vrijkomt dan ben ik daar weer vlot weg!
 
Voor 100 euro minder zit je in een Blox of andere opslag met hekwerk, alarmsysteem, camerabewaking en beveiligingsdienst en 24/7 toegang ;) voor dat bedrag mocht die zelfs naast een Harley staan :+

Maargoed je hypotheek terug verdienen door je garagebox proberen te verhuren kan altijd natuurlijk:t
 
€175 pm 😵 couleeereh................. Eerst maar eens €100 eraf!
Zo wil ik ook wel rijk worden...….🤪

Welkom in de Randstad boys! Een vergelijkbare stalling gaat hier voor 50 - 60.000 euro (in een normale buurt) als je er überhaupt tussen kan komen, want ze zijn vaak al weg voordat er zelfs over een makelaar gedacht is, zo schaars is het nou eenmaal. Ik betaal 50 euro per maand voor ongeveer 2 x 0,8 meter in een gezamenlijke stalling (lees: tuinhuis) bij mij in de buurt.....


Voor 100 euro minder zit je in een Blox of andere opslag met hekwerk, alarmsysteem, camerabewaking en beveiligingsdienst en 24/7 toegang ;) voor dat bedrag mocht die zelfs naast een Harley staan :+

Klopt, maar zit je ook op de rand van de stad en niet in de buurt van huis, wat ook niet heel relaxed is als je snel nog even een ritje wil doen als je 's avonds thuis komt of als je bij je motor staat en erachter komt dat je iets was vergeten.

Maargoed je hypotheek terug verdienen door je garagebox proberen te verhuren kan altijd natuurlijk:t

Met 175 euro per maand heb je net de garage dekkend, dus de rest van de hypotheek wordt toch zelf doen.....
 
Nee, de Randstad, daar blijf ik zoveel mogelijk weg.
Stoplichten, woonwijken, fabrieksterreinen, schoorsteenpijpen en overal druk-druk-druk! Voor een mini-huisje betaal je de hoofdprijs.
Hier hebben de mensen nog (beetje) leefruimte. Iets verderop loop je zo het bos in. De eerste 30km is er NIETS!! (alleen bomen)

Het ergste is dat de randstad nu achter ons aan komt. Ook hier wordt 't drukker en drukker.....................:X:X:X
 
Bij een hypotheekrente van 2% en 175 euro/mnd...heb je een paar garageboxen...eentje voor in te wonen en eentje voor stalling.
 
Zelfs in de Randstad vind ik die prijs wel erg hoog. Garageboxen gaan hier voor 100pm, en zelfs dat vind ik al redelijk aan de prijs. Daarvoor heb ik ook stroom, en passen mijn 3 motoren en auto er in. Toegegeven, het is een kleine auto en het is wel passen en meten maar het gaat. En dat is gewoon Randstad, op steenworp afstand van Amsterdam. Maargoed, het is vraag&aanbod en misschien is dit voor de omgeving Haaglanden wel een normale prijs.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan