Motorstalling Uilenstede (Amstelveen)

Sharko

Die hard MF'er
17 jan 2006
791
0
Amsterdam
Goed eerst even een kleine inleiding. Ik woon samen met mijn vriendin op Uilenstede, Amstelveen. We rijden beide motor. Zij heeft onlangs een andere gekocht zodat ze wat makkelijker kon rijden en alles zelf kan doen zoals stalling in en uit duwen. Met de vorige ging het allemaal wat moeilijker en had ze eigenlijk geen lol meer in het rijden.

Nu is het zo dat er door DUWO, de verhuurder, een 'motorstalling' ter beschikking is gesteld zonder kosten. Dit is niets meer dan een fietsenhok waar 1 rij rekken uitgehaald is. Momenteel staan er 2 motoren, de mijne en één van een mede MF-er en nog een scootah. De bedoeling was dat mn vriendin dr fiets er ook ingezet zou worden, maar helaas krijgt zij dit niet zelf voor elkaar. Hierop heb ik een verzoek ingediend tot een aantal aanpassingen aan de 'stalling'.

Een week geleden werd ik opgebeld door iemand van DUWO die dat verzoek even met mij door wou spreken. Van het een kwamen we op het ander. Er schijnen plannen te zijn voor nieuwe fietsenhokken en als er genoeg animo is kan daar ook een échte motorstalling bijkomen. Daar zit echter het addertje: als er genoeg animo is!

Omdat die stalling bouwen voor DUWO niet kosteloos is, zal er waarschijnlijk geld gevraagd gaan worden voor het gebruik. Hoeveel dit zal zijn weet ik niet omdat die stalling helemaal niet in het originele plan zit. Die kerel heeft wel toegezegd om een brief te sturen naar alle mensen waarvan ze weten dat die een motor hebben.

Nou is mijn vertrouwen in DUWO niet zo heel groot. Dus bij deze wil ik een oproep doen aan alle MF-ers die op Uilenstede wonen om te laten weten of ze interesse hebben en zo ja hoeveel ze maximaal per maand zouden willen betalen voor zo'n stalling? MF-ers die in de buurt van Uilenstede wonen en interesse hebben, reageer ook aub. Als jullie ook nog geen-MF motorrijders kennen op en rond Uilenstede zeg het dan aub voort!

Stuur mij een mail met je naam, adres, max bedrag per motor en om hoeveel motoren het gaat.

Hopelijk komt er dan eindelijk een fatsoenlijke stalling.
 
Laatst bewerkt:
ff naar de kopyshop..en ff op alle doorgaande plaatsen een brief hangen

wel ff overleggen met je huismeester..dan mag het vats wel..is een goed doel..toch?

succes..

overigens..wees blij dat er een motorhok komt..

iets met meer dan 5 liter brandstof..verzekeringen en zo..
 
overigens..wees blij dat er een motorhok komt..

iets met meer dan 5 liter brandstof..verzekeringen en zo..
Het is dus nog maar de vraag of er een motorhok komt. Kan ook best zijn dat we straks met de motoren op straat staan... Of dat er voor de ongeveer 20 motoren op Uilenstede nog steeds maar een fietsenhokje ter beschikking staat waar er misschien 4 ingepropt kunnen worden.
 
ik vind dat jij een beetje teveel info geeft over je stallings plek,

Je weet nooit wie er mee leest...
 
Hmmm, ik las de titel en dacht: Hey da's iets voor Buurmans... bleek je dit topic te hebben gestart :P

Bij deze een subtiel trapje voor dit mooie idee *O*
 
De motor buiten bij Uilenstede plaatsen is toch ook niet erg? Het stikt er 24 uur van de studenten.
 
Zou je wel zeggen ja. Helaas hebben we de vorige motor van mn vriendin al een keer op zn zij terug gevonden en ik heb een keer met een lege band gestaan. Dat laatste is alleen vervelend, maar blijkbaar zijn er mensen die er niet vanaf kunnen blijven. -O-

Ingetikte autoruiten komen ook vrij regelmatig voor hier.
 
ik weet dat er bij meer en vaart ook een aparte stalling is (volgens mij is dat wel de key) maar daar staan ook scooters etc. in, misschien is het een tip om ook scooteraars te vragen? denk dat dat al een stuk meer succes op zal leveren.
 
M'n zus woont er ook met dah motah... ook mf'er.. ze heeft een suzuki sv650..
Of was dat juist de motor waarmee je al in de "stalling" stond?
 
M'n zus woont er ook met dah motah... ook mf'er.. ze heeft een suzuki sv650..
Of was dat juist de motor waarmee je al in de "stalling" stond?
Dan kan je haar vast wel ff op dit topic wijzen *O* Is het trouwens een zwarte SV? Dan heb ik m volgens mij wel eens zien staan, mooi ding :9~

Die staat niet in de stalling, Outdoor Man zn motor staat erbij.
 
Dan kan je haar vast wel ff op dit topic wijzen *O* Is het trouwens een zwarte SV? Dan heb ik m volgens mij wel eens zien staan, mooi ding :9~

Die staat niet in de stalling, Outdoor Man zn motor staat erbij.


Haha ja me zus heb ik d'r nou opgewezen, ze zal hier binnenkort op kijken..
Het is ook idd die zwarte SV
 
Ik ben de zus van guppievoer ja. Ik heb ook me motor op uilenstede staan en ook al gezeik ermee gehad. Eerst al bij duwo gezeurd dat er overal glas ligt voor de flat en nu ook waar ik hem zet liggen er kapotte bierflesjes. Nadat ik op vakantie was geweest was zelfs mijn motorhoes gestolen en er hebben mensen op gezeten merkte ik (stond in een andere versnelling en dat soort gekkigheid). Nu weer een nieuwe hoes gekocht en een kabel erbij laten maken zodat ik de hoes aan mijn slot kan maken. Ik krijg sowieso niet zo makkelijk mijn motor in één van die hokken daar. Ik kan niet zo heel makkelijk lopen terwijl ik op mijn motor zit, dus ik ben groot voorstander van dit plan! Is er al geflyerd op uilenstede of moet dat nog gebeuren?
 
Flyers gemaakt (eindelijk) en bestandje naar je gestuurd Kleine Rat!

grtz

Meer animo hiervoor mag zich altijd melden!

*O*
 
dag oma :P

hoe is het uiteindelijk afgelopen? misschien ga ik binnenkort op kamers in uilenstede, dus wel handig om te weten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan