Motorstalling zwolle

jetflighter

Rookie
23 nov 2009
29
0
Ommen
Hallo,

Ik heb een tijdje niks meer van me laten horen hier op het forum, maar het motorseizoen staat weer voor de deur, dus dan ben ik hier ook wel weer wat meer te vinden.

Maar ik heb dus het volgende probleem, ik ben sinds kort verhuisd van een anti-kraak woning waar de motor binnen kon staan naar een woning midden in de stad waar de motor niet meer kan staan. Het liefst ook niet buiten, want ik woon boven een koffieshop en daar in de buurt zet ik mijn motor liever niet neer.

Dus nu is mijn vraag weet iemand in zwolle een veilige plek om de motor te stallen, liefst binnen, en anders buiten op een plek die met een hek af te sluiten is. Of heeft er iemand hier in de buurt een plek in een garagebox over waar mijn motor bij zou kunnen staan? Of is er hier iemand die samen met mij een garagebox zou willen huren zodat we de kosten kunnen delen? Heb al een beetje rond gekeken en er worden er nog wel eens wat aangeboden hier in zwolle.

Groeten Martijn
 
Beste Martijn,

Ik zit met exact hetzelfde probleem. Woon sinds een paar maanden in Zwolle en kan mijn motor niet kwijt. Je kan een box huren in Zwolle. Als we dit samen doen bespaart dit veel in de kosten :)
En alleen iets huren vind ik net iets te gek. Voeg me maar toe op facebook en stuur maar een berichtje als je interesse hebt. Kan je een biertje komen drinken en kunnen we eventueel samen kijken wat de mogelijkheden zijn

Mvg,
Guido
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je toegevoegd! We moeten binnenkort even wat af spreken! Als ik jou foto's zo zie van je motor kom je mij bekend voor! Reed jij laatst nog door de sneeuw? Vlak bij het ziekenhuis wezelanden? En woon jij daar in die flatjes vlak bij zo'n piano winkel bij de rotonde? Want daar staat altijd een vfr buiten

Groeten
 
Heren,

Ik ben nog niet echt actief op dit forum maar ik heb hetzelfde probleem. Als we het met z'n 3en kunnen delen scheelt dat nog meer kosten.

Wellicht een optie, stuur mij anders ook een bericht via FB. Erik Westerlaken

Groeten,

Erik
 
Hoi,

Ook ik ben op zoek naar een stallingsplek voor mijn tweewieler. :] Hebben jullie ondertussen een plekje gevonden en zouden jullie die willen delen?

Hoor graag van jullie.

Groet,

Jeroen
 
Terug
Bovenaan Onderaan