Motorstalling

Motor winterstalling

  • Nee, ik heb geen ruimte.

    Stemmen: 18 56,3%
  • Nee, daar begin ik niet aan.

    Stemmen: 2 6,3%
  • Ja, ik heb ruimte maar doe dat niet.

    Stemmen: 8 25,0%
  • Ja, ik heb ruimte tegen betaling.

    Stemmen: 1 3,1%
  • Ja, ik heb ruimte gratis.

    Stemmen: 3 9,4%

  • Totaal aantal stemmers
    32

BandY

MF veteraan
17 apr 2008
39.838
12.319
Hoorn/Lelystad
Ik heb naast mijn huis een garage waar nog best tijdens de wintermaanden een motor bij past, (gratis) en geen GoldWing (sorry) het zal dan puur om stallen gaan en zonder sleutel gelegenheid. Mijn vrouw is het er (nog) niet mee eens maar wat niet is.........................

Wie heeft nog meer deze gelegenheid en zou een ander de wintermaanden door willen helpen. ?
 
Ik kan m'n circuitmotor niet eens bij mezelf kwijt.

Maar wat hier een risico van is dat je volledige vertrouwen bij elkaar moet hebben, voor hetzelfde geld jat de "gast" de motor van de eigenaar van de stalling en daar zit je dan. Geen inbraakschade etc.
 
Ik kan m'n circuitmotor niet eens bij mezelf kwijt.

Maar wat hier een risico van is dat je volledige vertrouwen bij elkaar moet hebben, voor hetzelfde geld jat de "gast" de motor van de eigenaar van de stalling en daar zit je dan. Geen inbraakschade etc.

Natuurlijk kun je enig risico lopen, bij mij zou men bv geen sleutel krijgen en geen kode van de garage allarm. Ook is het misschien verstandig dat je iemand neemt wie je een beetje kent en eventueel een beetje in de buurt woont.

Ik denk dat ik bepaalde mensen van het forum best een beetje in vertrouwen kan nemen.
 
kan best.

ik ben even lastig om knelpunten boven water te halen ;)

Maar dan stal ik m'n motor bij jou, zonder sleutel en zonder code. Dan moet jij altijd thuis zijn als ik een ritje wil maken en weer terug kom.
 
Er zijn natuurlijk ook mensen die in de winter niet rijden dus die hebben de sleutel dan niet zo vaak nodig ;).
 
kan best.

ik ben even lastig om knelpunten boven water te halen ;)

Maar dan stal ik m'n motor bij jou, zonder sleutel en zonder code. Dan moet jij altijd thuis zijn als ik een ritje wil maken en weer terug kom.

Maakt niet uit de knelpunten uit te vinden, ik schreef ook dat het voor de wintermaanden is ( 3mnd?) en degene die mijn motor bij mij stalt moet ook vertrouwen in mij hebben.
Een kwestie van dingen goed afspreken en ff telefoon nummers uitwisselen, voor als je bv af en toe even wilt kijken.

bv de motor verzekeren voor 3 maanden tegen brand/diefstal/schade terwijl hij bij een ander staat zal je denk ik niet de kop kotsen.
 
ben al blij dat ik die van mij kan stallen thuis.

dan is de schuur ook vol
 
Ook ik heb een kleine schuur (tuinhuisje)

Helaas geen plek over anders had het zeker gemogen.

Want ik weet zelf wat het is om een stalling te zoeken en je motor buiten te laten staan in de kou
 
Ja ik woonde toen nog in de stad.

Heb toen na 3 maand zoeken een plek gevonden.

maar ben nu verhuisd.
 
Bij Motozoom in Utrecht liggen van die papiertjes op de balie voor een winterstalling voor € 6,- per week. Ik weet nog niet of ik mijn motor wel wil stallen maar als ik het wil dan lijkt mij dat een goede optie.
 
Plek zat hier in de garage, maar alleen een vriend/goede bekende zou hier eventueel zijn/haar motor mogen neerzetten.

Maar dan krijgen ze geen afstandsbediening van de garagedeur, of een sleutel van de zijdeur...

In de wintermaanden zal dit geen problemen geven, maar zomers niet handig! :+ Gelukkig hebben mijn vrienden of zelf een schuurtje of ouders met schuur/garage (of ze hebben geen motor).
 
Ik heb naast mijn huis een garage waar nog best tijdens de wintermaanden een motor bij past, (gratis) en geen GoldWing (sorry) het zal dan puur om stallen gaan en zonder sleutel gelegenheid. Mijn vrouw is het er (nog) niet mee eens maar wat niet is.........................

Wie heeft nog meer deze gelegenheid en zou een ander de wintermaanden door willen helpen. ?

Had gehoopt met deze poll een link (contact) te kunnen maken met ruimtemensen en mensen welke niet de ruimte hebben maar ruimte zoekend zijn. :)
 
Ik kan m'n circuitmotor niet eens bij mezelf kwijt.

Maar wat hier een risico van is dat je volledige vertrouwen bij elkaar moet hebben, voor hetzelfde geld jat de "gast" de motor van de eigenaar van de stalling en daar zit je dan. Geen inbraakschade etc.

Nou ja zeg, dat doe je toch niet?? Tenminste ... toch zeker niet als mede-MF'er? Anders ook niet natuurlijk, maar het zou toch te gek worden als mensen elkaar zelfs op MF zouden gaan bestelen :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan