Motorstudenten Delft deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
@AJ: Ok, ik kom een keer cursusje doen.

@ Wouter: Welke foto's wil je dat ik mail? er passen er ongeveer 4 in een mail, dus alles lijkt me wat royaal.

anders moet je een keer op io ff die foto's pasen, ik heb namelijk altijd een usb stickie bij de hand. daar kan zat op
 
PREVIEW
geluid doet het niet op mn werk, dus er zit nog geen muziek onder en een aantal dingen kan ik niet goed timen. maar het geeft een leuk idee van hoe het gaat worden.
 
eh.. ja.. ik zit ook te studeren....

@Frank: Zo wordt ie, dan kan je oude L balkje erop bevestigen en beter de hoek en hoogte instellen.
2w51v90.jpg

Als je wilt veil ik je oude L balkje ook ff netjes bij. Dan is het minder hoekig.
 
eh.. ja.. ik zit ook te studeren....

@Frank: Zo wordt ie, dan kan je oude L balkje erop bevestigen en beter de hoek en hoogte instellen.
[http://i29.tinypic.com/2w51v90.jpg (afbeelding)]
Als je wilt veil ik je oude L balkje ook ff netjes bij. Dan is het minder hoekig.

Super vet Adrás! Maar het is mss handiger als je het ding er zelf bij hebt. Ik kan er vanavond wel ff een paar goede foto's van maken (met schaal erbij).
 
Ok, ik denk het is genoeg als ik weet wat voor bout er doorheen gaat onder in. De bout voor de fototoestel heb ik niet nodig, die blijf je gebruiken op je bestaande L balkje. Wat ik nu maak wordt dus gewoon een verleng stukje.
Er zat al een gat in een kant van d=7mm. Die lijkt mij OK... als ie te klein is kan het uitgeboord/veilt worden, als het te groot is maken we het die hele ding ff 20mm korter. Het is op dit moment toch al 200mm lang en 30mm hoog, flensje is 10mm en de hele plaat was ooit een t=2mm U-balk.
Verder heb ik nog twee nordlockringen erbij voor onder de moer zo trilt ie zeker niet vanaf.
 
@sven: mijn km-teller hield er zonet op de snelweg ook ineens mee op :? morgen nog eens rustig het WPHB doorlezen ..
 
kabel gebroken of los
worst case: wormwiel naar de klote
Issie boven gebroken --> weinig aan de hand
beneden gebroken --> erafhalen, kan slijpsel in je wormwiel komen int ergste geval, als t klote gemaakt is zegmaar
wormwiel kaputt --> nja, vervangen... kapot
 
kabel gebroken of los
worst case: wormwiel naar de klote
Issie boven gebroken --> weinig aan de hand
beneden gebroken --> erafhalen, kan slijpsel in je wormwiel komen int ergste geval, als t klote gemaakt is zegmaar
wormwiel kaputt --> nja, vervangen... kapot

is electrisch, dus ik neem aan geen wormwiel, maar een magneet.

Er komt iig geen kabel uit, maar 3 kabeltjes ;)
 
Laatst bewerkt:
wow mannen, gaat snel hier!!

*O* Deel 5 alweer *O*

full


complimenten voor de openingspost trouwens, mis alleen een motor ;)
 
Ik zal de grap wel missen ofzo.. maar welke 2 motoren missen dan? Die van jullie staan erin iig :?
 
Ik denk dat ze bedoelen op de overzichtsfoto!

ten eerste missen er wel meer mensen, ten tweede, hadden jullie er maar bij moeten zijn.. :P
 
ff gechecked mbt snelheidsmeter:
- kabel is niet uitwendig beschadigd (tot aan de kabelboom)
- tot de 20kmh doet hij het, dan terug naar 0
- weer onder de 20 doet hij het weer
- zekeringen zijn ok
- rest van het console doet het (kmteller niet)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan