Motorstudenten Delft - Shirt uitdeel meeting '08

wat doen we ?

  • foto rit + koffie

    Stemmen: 0 0,0%
  • foto rit + pauze + BBQ

    Stemmen: 15 93,8%
  • foto rit + pauze + geen eten + biertje

    Stemmen: 0 0,0%
  • BBQ

    Stemmen: 0 0,0%
  • geen eten + biertje

    Stemmen: 1 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16
ben er sowieso pas in de middag (werk)
aanhang komt denk ik niet mee omdat die ook werkt...

maar ben er dan wel :)
 
alles is weer up to date ..

zijn er nog wensen qua eten en drinken ?
ik wilde halen:
- bier (wat er in de aanbieding is)
- cola / sinas

zijn er wijn drinkers ? en mensen die bepaalde dingen niet lusten ? anders wordt het gewoon standaard studenten-BBQ-voer: vlees, stokbrood, saus en weinig (tot geen) groene meuk.

Groente is geen eten, groente is wat ons eten eet !
 
nice :P, geen wensen, kblijf denks wel aan de cola, trapfiets heb 2 lekke banden en volgende week verbouwen dus geen tijd (of zin) om te plakken :X
 
alles is weer up to date ..

zijn er nog wensen qua eten en drinken ?
ik wilde halen:
- bier (wat er in de aanbieding is)
- cola / sinas

zijn er wijn drinkers ? en mensen die bepaalde dingen niet lusten ? anders wordt het gewoon standaard studenten-BBQ-voer: vlees, stokbrood, saus en weinig (tot geen) groene meuk.
ik wil vooral veel vlees!!!!!

om te eten en om te kijken! O-)
 
koele shirts!!!! :Y

geen student (alhoewel....deeltijd :+ ), maar woon wel in delft :W

Sorry, te laat ;) maar het echte studenten delft topic is hier

Daar zitten wel meer mensen die eigenlijk geen student zijn, maar zich wel zo voelen ;)
Of wel student zijn en zich niet zo voelen :/
 
Laatst bewerkt:
ik ben erbij. Marek (NTV650) wees me net pas op dit topic, vandaar de late reactie :o shirts kopen is al niet meer mogelijk?

Zoals ik al zei: het echte studenten topic is hier

T-Shirt bestellen is helaas niet meer mogelijk, de bestelling is al de deur uit. Volgend jaar wordt er weer een nieuwe gemaakt (dat is het plan iig) dus zorg dat je er bij bent ;)

Maar ben je een student in Delft ? Had je nog niet gezien in het topic ? Klinkt mss lullig, maar anders kan iedereen wel komen op de BBQ, maar eigenlijk is het alleen voor het Delft topic.

(Jij ging toch ook mee naar de VRO ? Dan moet er wel een uitzondering gemaakt kunnen worden ;) )
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik al zei: het echte studenten topic is hier

T-Shirt bestellen is helaas niet meer mogelijk, de bestelling is al de deur uit. Volgend jaar wordt er weer een nieuwe gemaakt (dat is het plan iig) dus zorg dat je er bij bent ;)

Maar ben je een student in Delft ? Had je nog niet gezien in het topic ? Klinkt mss lullig, maar anders kan iedereen wel komen op de BBQ, maar eigenlijk is het alleen voor het Delft topic.

(Jij ging toch ook mee naar de VRO ? Dan moet er wel een uitzondering gemaakt kunnen worden ;) )

savagepielk is student, woont in delft, heeft in delft gestudeerd, studeert nu ergens anders en heeft in de op gestaan (zonder foto, dat wel). bovendien istie vriend van mij en Rez :P
 
savagepielk is student, woont in delft, heeft in delft gestudeerd, studeert nu ergens anders en heeft in de op gestaan (zonder foto, dat wel). bovendien istie vriend van mij en Rez :P

Nou, helemaal geweldig :) Volgens mij moet ik onderhand een extra BBQ gaan regelen ;)
 
Damn moet gewoon 2 topics bijhouden. Anywayz de vrouw komt dan waarschijnlijk gewoon mee. Had al gezien dat je daarop had gereageerd Dennis. Wat betreft het eten heb ik geen op of aanmerkingen. Alles is wel zo'n beetje genoemd..
 
flatto-was-schreiben.gif
Ik kan nog wat plastiek wegwerp bekertjes en een paar plastiek bordjes brengen.
messer_gabel.gif
Hebben we nog plastiek bestek nodig?
eat-drink-smiley-7854.gif
Of eten wij met onze handen?
keks_4.gif

Scheelt weer opruimen.
ups.gif
 
hm, kdenk niet dat k bij ben. krealiseer me net dat ik op dat moment wss nog aant feesten ben in een niet nader te noemen societeit :X

mijn bloedpromilage is dan hoe dan ook te laag om nog op iets met 2 wielen te gaan zitten bennik bang
 
Verzamelpunt+Tijdstip?

Verzamelpunt bij mij thuis, tijdstip nog te bepalen. Maar ik denk na de lunch.

Dan is er tijd voor een klein ritje en heeft iedereen tijd zat om zn motor om te ruilen voor zn fiets.

's middags is het ook het beste moment voor foto's
 
Ja precies, e-mail het maar. Ik heb het ook nodig. Trouwens, Van Hasseltlaan helemaal tot Tanthof... lol... het is mogelijk dat ik te voet kom dan ^_^
 
Terug
Bovenaan Onderaan