Motorstudenten Delft VRO-1

Ja, om 08:15 horen wij aanwezig te zijn.
Voordat je afreist moet je wel even een paar zaken hebben geregeld:
  1. Zorg dat de benzinetank gevuld is en de moor technisch in orde is en goed is afgesteld:
  2. Zorg ervoor dat jem motorkleding in orde is. Denk ook aan regenkleding, want bij regen gaat de opleiding gewoon door!
  3. Zorg dar je op tijd aanwezig bent. Dit in verband met een vol programma
  4. Zorg voor het meenemen van geldig rijbewijs (voor de eventuele duo een geldig legitimaitie). Hiermee voorkom je dat je niet wordt toegelaten op de cursuslocatie.
Met vriendelijke groeten, KNMV
Afdeling Verkeer en Opleidingen 0263528525
 
Hoe laat gaan we rijden zaterdag? Zo vroeg is niet zo fijn bij mij afspreken, dus op de PWO ?

6.30 verzamelen ?

Ik heb nog niet gekeken of er lunch bij zit, maar als iedereen voor zichzelf zorgt .. ik heb namelijk geen tijd om dingen te regelen.

Als iedereen zn camera etc meeneemt, dan hebben we leuke foto's :)
 
goed om dat te horen. Mijn excuses voor het niet tijdig afmelden, dat was slordig van mij. Jullie weten inmiddels waarschijnlijk ook waarom ik er niet was. De 26e zijn we opnieuw ingeroosterd, dus we rijden alsnog!
 
Ja. Probeer toch nog een beetje te genieten op de 26e, hopelijk hebben jullie ook zo'n mooie weer als wij.
 
Dit zijn de foto's die ik heb gemaakt. Ik weet niet of anderen ook tijd hadden om fotos te maken.


 
Terug
Bovenaan Onderaan